Studia Cambridge

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
wiwi
Posty: 6
Rejestracja: 18 wrz 2007, o 17:40

Re: Studia Cambridge

Post autor: wiwi »

Hej
zobacz sobie przede wszystkim forum British Council! Tam znajdziesz trochę przydatnych informacji. Gdybyś miał jeszcze jakieś wątpliwości to chętnie Ci pomogę, studiuję medycynę na Cambridge.
chemistry123
Posty: 94
Rejestracja: 11 maja 2012, o 18:23

Re: Studia Cambridge

Post autor: chemistry123 »

Z tego co wiem to IELTS można zdawać póżniej,trzeba ich tylko poinformować,BMAT też.Ja też chcę aplikować,jednak na Oxford,UCL,Imperial,chociaż Cambridge może też,szkoda że nie można na 2 uczelnie na raz,podobno medycyna lepsza w Cambridge<jak nie to proszę mnie uświadomić,że jestem w błędzie.Także do 15.10 aplikacja.Wuzet dużo masz tych osiągnięć,ja nie mogę się tyloma pochwalić,za pózno się obudzilem".Nie będzie łatwo z maturamilt95%,trzeba spróbować.Najgorsze to wydaje mi się interview,nie wiadomo jak trudne będą zadania.I ten IELTSlt7.5 na 9:((
chemistry123
Posty: 94
Rejestracja: 11 maja 2012, o 18:23

Re: Studia Cambridge

Post autor: chemistry123 »

Życzę wszystkim aplikującym:powodzenia,chęci do nauki i samozaparcia w dążeniu do celu!:))
chemistry123
Posty: 94
Rejestracja: 11 maja 2012, o 18:23

Re: Studia Cambridge

Post autor: chemistry123 »