Lekarski staż podyplomowy w innym województwie

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Awatar użytkownika
Blade7
Posty: 61
Rejestracja: 17 wrz 2012, o 07:52

Lekarski staż podyplomowy w innym województwie

Post autor: Blade7 »

Cześć!

Chciałbym zapytać osoby zorientowane, bądź które na własnej skórze miały z tym do czynienia, jak wygląda kwestia odbywania stażu na terenie innej izby lekarskiej niż ta, do której przydzielają na podstawie miejsca stałego zameldowania.
Skończyłem właśnie 5 rok, studiuję w Krakowie i jestem zameldowany na stałe w małopolsce, staż jednak chciałbym odbyć w Warszawie lub okolicach.

Z tego co udało mi się dowiedzieć, aby odbyć staż na terenie innej izby lekarskiej trzeba się w niej wcześniej zapisać. Jednak w takiej sytuacji jest się przydzielanym do szpitali dopiero po osobach, które mają zameldowanie w mazowieckim, więc zapewne dostaje się te najmniej pożądane miejsca.

Stąd zastanawiam się nad wcześniejszym zameldowaniem w Warszawie. Moja dziewczyna od tego września będzie wynajmowała tam mieszkanie. Wpadłem zatem na pomysł, aby dopisać się do umowy i zameldować tam na stałe. W ten sposób rekrutując się za rok na staż powinienem móc wybierać miejsce stażu na równi z ludźmi z mazowieckiego, jako że będę miał już roczne zameldowanie w Warszawie (bo chyba wymagane jest roczne z tego co kojarzę).

Czy coś takiego ma prawo zadziałać? Jeśli tak, to zastanawiam się czy ktokolwiek w ogóle to jakoś sprawdza przy rekrutacji na staż, bo sytuacja, w której studiowałem w Krakowie a jednocześnie byłem zameldowany w ciągu 6 roku w Warszawie może wydać się podejrzana.

Pozdrawiam i będę bardzo wdzięczny za każdą informację ;)
Awatar użytkownika
Giardia Lamblia
Posty: 3156
Rejestracja: 26 cze 2012, o 20:19

Re: Lekarski staż podyplomowy w innym województwie

Post autor: Giardia Lamblia »