Jak zmienić tryb stacjo-niestacjo?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
beznazwy123
Posty: 3
Rejestracja: 30 gru 2019, o 13:22

Jak zmienić tryb stacjo-niestacjo?

Post autor: beznazwy123 »

Mam pewien problem i chciałbym zasięgnąć jakiś opinii różnych ludzi.
Studiuję na kierunku lekarskim na uczelni trzyprzedmiotowej. W trybie niestacjonarnym. Jestem już na wyższym roku. Kilka lat temu jak szedłem na studia brakowało mi kilku punktów do studiów stacjonarnych na uczelni dwuprzedmiotowej. Obecne progi punktowe są nieco niższe i okazało się, że na uczelni dwuprzedmiotowej byłbym na studiach stacjonarnych.
Zależy na tym, żeby nie płacić za studia skoro pojawiła się taka możliwość. Nie jestem osobą, która tak duże pieniądze zdobywa za pstryknieciem palcami, wolałbym nie musieć. I w związku z tym mam pytanie jak mogę to zrobić? Sytuacje komplikuje mi moja trzyprzedmiotowa uczelnia. Na niej tryb stacjonarny nie wchodzi w grę z uwagi na zbyt słabo zdany trzeci przedmiot. Jest on zdany ale nie oszukujmy się nie na 80-90% jak mają to moi koledzy studiujący w trybie stacjonarnym. Poprawa matury nie wchodzi w grę, gdyż musiałbym poprawiać właśnie ten trzeci przedmiot- matematykę/fizykę z których nie jestem dobry. Ponadto studiując jest to cięzkie to zrealizowania, a ja też wyszedłem z wprawy przez te kilka lat w zadaniach maturalnych.
Orientowałem się trochę na uczelniach jakby to wyglądało i wiem że muszę się zarekrutować przez system rekrutacji w lecie i dostać na tryb stacjonarny. A później napisać do dziekana o zaliczenie przedmiotów już ukończonych i wpisanie na wyższy rok niż 1. No i ok. Ale nadal będzie to uczelnia dwuprzedmiotowa.