50 Olimpiada Biologiczna - przygotowania

Forum dla uczniów przygotowujących się do olimpiady biologicznej. Zadania, testy, przykładowe prace badawcze. Wymiana informacji i wiedzy biologicznej.
Matox
Posty: 11
Rejestracja: 25 cze 2019, o 12:09

50 Olimpiada Biologiczna - przygotowania

Post autor: Matox »

Witam :). Jestem uczniem 2 klasy liceum i zamierzam w 3 klasie (tj. 2020/2021) wziąć udział w olimpiadzie biologicznej. Chciałbym stworzyć tutaj wątek dla osób zainteresowanych 50-tą OB. Pomyślałem, że fajne i zarazem przydatne będzie utworzenie tego wątku, żebyśmy mogli się przygotowywać razem, wymieniać się wiedzą i razem ją zdobywać. Oczywiście mile widziane będą ewentualne uwagi od osób, które mają jakąś wiedzę na temat nie tylko samej olimpiady, ale też ogólnie biologii, żeby również pomogły nam osiągnąć marzenia, o które będziemy walczyć. Mam nadzieję, że każdy mimo oczywistej rywalizacji będzie wspomagał koleżanki i kolegów w zdobywaniu wiedzy o biologii. Jeżeli taki wątek by wypalił i zebrało by się przynajmniej kilka osób (mam nadzieję, że będzie nas więcej :D) to możemy się ewentualnie zgadać na Facebooku, bo wydaje mi się, że tam będzie łatwiej się kontaktować. Oczywiście nadal liczymy na różne uwagi i wskazówki dotyczące olimpiady, bo rzecz jasna będziemy się tu udzielać i szukać odpowiedzi na pytania, których nie możemy znaleźć bo właśnie po to tworzę ten wątek :). Podsumowując - zapraszam tu wszystkie osoby, które chcą jakoś włączyć się we współpracę nad 50-tą Olimpiadą Biologiczną, a zwłaszcza tych, którzy mają zamiar tak jak ja wziąć w niej udział :-D
PatrycjaPęk

Re: 50 Olimpiada Biologiczna - przygotowania

Post autor: PatrycjaPęk »