Kamerka do mikroskopu.

Dział dla zaawansowanych - testy aparatów i obiektywów oraz innego sprzętu mikroskopowego, porównania i przeróbki; szczegółowe opinie na temat różnych mikroskopów, aparatów, adapterów; techniki fotografowania; archiwalne instrukcje i materiały producentów; dobry sprzęt na rynku wtórnym - doświadczenia;
jarud
Posty: 491
Rejestracja: 27 cze 2015, o 15:25

Re: Kamerka do mikroskopu.

Post autor: jarud »

Skasowałem dublet.
mazdowiecki
Posty: 45
Rejestracja: 10 gru 2020, o 08:16

Re: Kamerka do mikroskopu.

Post autor: mazdowiecki »

Jarud, te zdjęcia to z tej chińskiej kamerki, rzekomo 5Mpix. Nikonem będę focił, jak tylko dotrze adapter.
jarud
Posty: 491
Rejestracja: 27 cze 2015, o 15:25

Re: Kamerka do mikroskopu.

Post autor: jarud »

Czy mógłbyś powiedzieć jakim potencjometrem sterujesz oświetlenie? Jestem zupełnie zielony w tych sprawach, więc najlepiej podaj link do strony, na której można go kupić. Wymyślam różne tanie oświetlenia mikroskopowe z latarek i brakuje mi czegoś do zmiany natężenia światła. Wiem, że jak prąd jest stały to jest plus i minus, a jak zmienny, to nie, więc udziel informacji biorącej pod uwagę mój stan wiedzy.
mazdowiecki
Posty: 45
Rejestracja: 10 gru 2020, o 08:16

Re: Kamerka do mikroskopu.

Post autor: mazdowiecki »

Ściemniacz LED 12V 24V z Allegro. Wysłałem PW z linkiem.
jarud
Posty: 491
Rejestracja: 27 cze 2015, o 15:25

Re: Kamerka do mikroskopu.

Post autor: jarud »

Dziękuję. Mam coś takiego, nie sprawdziło się. Ledy strasznie migotały na ekranie. W przypadku taśm led jest to mało istotne, ponieważ ludzkie oko tego nie zauważa, ale aparat już tak. Najlepszy jest zasilacz laboratoryjny 5A. Obsługuje praktycznie wszystkie ledy.
mazdowiecki
Posty: 45
Rejestracja: 10 gru 2020, o 08:16

Re: Kamerka do mikroskopu.

Post autor: mazdowiecki »