Stomatologia czy warto poprawiać maturę

Wzajemna pomoc w nauce trudnych przedmiotów takich jak matematyka czy geografia. Wykaz materiałów, książek, ściąg, arkuszy, testów do nauki.
Ek2021
Posty: 1
Rejestracja: 26 maja 2019, o 13:26

Stomatologia czy warto poprawiać maturę

Post autor: Ek2021 »

Cześć, piszę głównie do osób które są / skończyły kierunek lekarsko-stomatologiczny.

Więc... czuję się strasznie nie spełniony i taki znerwicowany , lekarz wykrył u mnie nerwicę lękową.

Może zacznę troche z innej strony, aktualnie jestem studentem kierunku ekonomia o specjalizacji - finanse i prawo podatkowe, teraz kończę 1 rok, maturę zdawałęm w 2018, studiuje zaocznie, w tygodniu pracuję w dziale księgowości na pełen etat i nabywam doświadczenie.
Za studia płace 650zł miesiecznie, studia fajne, dużo matmy,interesujące tematy coś serio fajnego i coś co móglbym robić ALE.
W przeszłości bardzo chciałem iść na lek-dent, wiele razy od matury do teraz mi się to śni, nie napisałęm nawet rozszerzeń powyżej 30%, z moich 5 znajomych z którymi chodzilem na "konkursy" chemiczne/bio najlepiej zdał jedne koleś ktory mial po 60% z obu matur, kolejny zdał na okolo 60/70 i studiuje ZAOCZNIE stomatologię jeszcze po angielsku ale on jest bogaty i wszystko mu rodzice sponsorują, dentyści zresztą.

Tylko mój jeden kolega którego wywalili z inż. chemicznej poprawiał mature, ale sam mowi ze i tak nic z tego nie będzie.

Powiem wprost, bardzo poważnie myślę, aby rzucić wszystko i spróbować nawet od teraz, od czerwca.

Mam problemy w domu, moi rodzice się rozwodzą, tato się nieźle na mnie wypiął i jedyną pomoc i wsparcie mam od mamy, a oprócz mamy mam jeszcze 86letnia babcię, ojciec co prawda opłaca mi studia, ale po wielkich awanturach z strony dziadków i fochach ze przecież CHOCIAZ TAK powinien mi pomóc bo w inny sposób nie pomagał i nie pomaga.