Medycyna po magisterce i zawodzie w IT

Problemy medyczne, obejmujące wiedzę o zdrowiu i chorobach człowieka, o sposobach zapobiegania chorobom oraz ich leczeniu
Wiciu23
Posty: 1
Rejestracja: 29 sty 2017, o 00:33

Medycyna po magisterce i zawodzie w IT

Post autor: Wiciu23 »

Witajcie!

Przychodzę do was z rozterką, która wraca do mnie co jakiś czas, jednak w tym roku jest już na tyle silna, że potrzebuje się z nią podzielić, padło na forum :)

Mam 25 lat i obecnie studiuję informatykę - jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej, pracuje również w it (za niedługo będą 2 lata).
Wszystko pięknie, jednak z czasem coraz bardziej dręczy mnie medycyna, którą to rozważałem już w liceum podczas wyboru studiów, jednak padło na kierunek techniczny.
Obecnie staram się pisać pracę magisterską, jednak niechęć jest ogromna. Rok temu po obronieniu inżynierki już zmagałem się z podobnymi rozterkami jednak zdecydowałem, że wybiorę się na magisterkę i jakoś poszło. Jak widać, widmo medycyny towarzyszyło mi przez te wszystkie lata, a teraz jest to na tyle intensywne, że poważnie zacząłem się zastanawiać nad pokierowaniem swojej ścieżki w życiu w nieco inną stronę. Muszę dodać, że wiązałoby się to z poprawieniem wyniku matury z biologi oraz chemii.
Praca nad kodem oraz samo środowisko zaczęło mnie potwornie męczyć, oczywiście nie znaczy to, że wszystko jest do bani. Wynagrodzenie, komfort pracy, wygoda jest nieporównywalna z innymi zawodami - JEDNAK mimo wszystko idea pełnionego zawodu oraz jego efektów samych w sobie (pomijając korzyści materialne) powoduje u mnie brak satysfakcji oraz motywacji. I w sumie ciesze się, że takie odczucia uwydatniły się u mnie po zaledwie 2 latach pracy. Dodam, że jedyne co napawa mnie drobną nadzieją to zmiana technologii, projektu, jednak szczerze mówiąc w to wątpię.