PRZENIESIENIE

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
izabela911
Posty: 474
Rejestracja: 4 lip 2013, o 11:39

PRZENIESIENIE

Post autor: izabela911 »

Hej wszystkim mam takie bardzo nie typowe pytanie dotyczące bardzo nie typowej sprawy

Mianowicie - w tym roku uda mi się dostać na płatną stomę w Szczecinie. Jednakże zależałoby mi na takową dostać się do Lublina ( studiuję tu już 1 kierunek, oraz mam męża z nieuleczalną chorobą - wymaga wobec czego opieki itd - ta sprawa to priorytet ).

Jak myślicie czy wobec powyższego istniałaby możliwość przeniesienia się z płatnej stomy ze Szczecina ( w momencie dostania się tam już ) na płatną do Lublina jeszcze przed rozpoczęciem roku akademickiego? Czy w ogóle jest opcja iść z takim problemem do Dziekana i pytać czy się zgodzi?
Dr_Motte
Posty: 6
Rejestracja: 27 cze 2011, o 16:50

Re: PRZENIESIENIE

Post autor: Dr_Motte »

Nie ma szans. Dopiero po zaliczonym pierwszym roku + w miare przyzwoita srednia i argument z mężem przejdzie na 100%.
izabela911
Posty: 474
Rejestracja: 4 lip 2013, o 11:39

Re: PRZENIESIENIE

Post autor: izabela911 »

Po roku mówisz a po semestrze ? myślę że Dziekan też człowiek i może by zrozumiał.
izabela911
Posty: 474
Rejestracja: 4 lip 2013, o 11:39

Re: PRZENIESIENIE

Post autor: izabela911 »

W regulaminie jest zawarta taka formułka że po roku, najpóźniej na 3 roku studiów stacjonarnych lub w innym czasie w uzasadnionych życiowych przypadkach Więc może jakaś szansa jest
Dudek
Posty: 345
Rejestracja: 13 maja 2008, o 23:11

Re: PRZENIESIENIE

Post autor: Dudek »

Pisz już teraz podania co Ci szkodzi. A i uczelnia raczej się połasi na dodatkowy hajs.
izabela911
Posty: 474
Rejestracja: 4 lip 2013, o 11:39

Re: PRZENIESIENIE

Post autor: izabela911 »

Właśnie chyba zrobię tak że gdy tylko dostanę potwierdzenie ze Szczecina o przyjęciu to od razu wybiorę się na wycieczkę do Lublina do Dziekana