rozpoznawanie roślin - jak zacząć?

Forum botaniczne poruszające problemy ze świata roślin i związanych z nimi zjawiskami, jednym słowem botanika
myriad
Posty: 1
Rejestracja: 9 mar 2018, o 18:51

rozpoznawanie roślin - jak zacząć?

Post autor: myriad »

od kolebki czułam jakąś nitkę porozumienia z badylami, takimi różnymi dzikimi kwiatkami i ziółkami, co wiodą krótki i barwny żywot na łąkach i poboczach. z wykształcenia jestem filologiem, nie znam osobiście ani jednego przyrodnika (czego żałuję, bo to piękny rodzaj wrażliwości musi być, tak rzadki w czasach galopującego antropocentryzmu) i zupełnie nie wiem, jakimi narzędziami się posługują, a chciałabym dla rozrywki i wytresowania umysłu nauczyć się rozpoznawać te dzikie kwiatki. jak się do tego zabrać? czy są jakieś niezawodne atlasy? co robić, kiedy już patrzę na ten okaz? bardzo proszę profesjonalistów o wskazówki!
Pobóg
Posty: 167
Rejestracja: 13 cze 2013, o 20:27

Re: rozpoznawanie roślin - jak zacząć?

Post autor: Pobóg »