Znaleziono 24 wyniki

autor: paolina_radom
16 wrz 2015, o 15:53
Forum: Medycyna na studiach
Temat: Rozkład zajęć na V roku lekarskiego.
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 5229

Re: Rozkład zajęć na V roku lekarskiego.

Witam, czy ktoś udzieliłby mi info jak wygląda egzamin z radio ? Każda katedra osobny układa czy jakoś wspólnie piszemy ? I jak mniej więcej wygląda radio na Staszica ?
autor: paolina_radom
6 cze 2014, o 12:45
Forum: Medycyna na studiach
Temat: IV rok lekarski
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 11975

Re: IV rok lekarski

Takie małe pytanko jeszcze , jakie zajęcia są na 4 roku, oprocz patomorfy i farmy , gdzie się i ile mniej więcej trwają ? z góry dzięki za info
autor: paolina_radom
8 wrz 2013, o 20:57
Forum: Medycyna na studiach
Temat: 3 rok lekarski
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6056

Re: 3 rok lekarski

Hej, takie jeszcze małe pytanko, jakieś praktyczne info apropo zajęć patofizjo z dr.hab G.Wójcicka / ew prof Jarogniewem ? wymagaja jakis konkretnych ksiazek , spoko sa czy tak o ? ) z Góry dzięki za info
autor: paolina_radom
31 lip 2013, o 22:19
Forum: Medycyna na studiach
Temat: 3 rok lekarski
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6056

Re: 3 rok lekarski

jeszcze takie małe pytanko, są jakieś zerówki ? warto chodzić ?
autor: paolina_radom
30 cze 2013, o 14:39
Forum: Medycyna na studiach
Temat: 3 rok lekarski
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6056

3 rok lekarski

mam pytanie do starszych kolegow/ koleżanek, jakie książki potrzebne mi są na 3 rok + jak wygladają zajęcia i prowadzący , wmiare spoko ?
autor: paolina_radom
30 sie 2012, o 15:14
Forum: Medycyna na studiach
Temat: Książki I rok lekarskiego
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 537

Re: Książki I rok lekarskiego

Anatomia: * Anatomia Bochenka tom I, II, III, i IV, niebieska okladka wyd. 2010 * Podstawy anatomii człowieka Z.Urbanowicz 2 tomy - 50 zł BIOLOGIA MEDYCZNA * Atlas pasożytów A.Buczek - 100 zł * Podręcznik Choroby pasożytnicze A.Buczek - 70 zł * uzupełnione ćwiczenia A. Buczek 10 zł ++ fartuch anatom...
autor: paolina_radom
8 wrz 2011, o 15:19
Forum: Medycyna na studiach
Temat: niestacjonarny lekarski-kandydaci, przewidywane progi itd..
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 17741

Re: niestacjonarny lekarski-kandydaci, przewidywane progi itd..

próbuje się tam dodzwonic od 12 chyba i nikt nawet nie odbiera w takim wypadku pewnie jutro rano opublikuja
autor: paolina_radom
15 sie 2011, o 21:35
Forum: Medycyna na studiach
Temat: niestacjonarny lekarski-kandydaci, przewidywane progi itd..
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 17741

Re: niestacjonarny lekarski-kandydaci, przewidywane progi itd..

On pisze:A jest tu ktos kto wybiera się na lekarski niestacjo? Ja jestem na litere L moze jest tu ktoś z kim bede w grupie
Ja z Z ale też się wybieram
autor: paolina_radom
6 maja 2011, o 17:47
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16823
Odsłony: 2094692

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

PYTANIE: Jakie znaczenie ma brak jąderka w plemniku ?


ps co do poprzedniego pytania o problem badawczy : może coś w stylu :
*badanie warunków w jakich zachodzi trawienie białka
lub
* W jakich warunkach zachodzi trawienie białka ?
autor: paolina_radom
6 maja 2011, o 12:30
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16823
Odsłony: 2094692

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

Do cylindrów wlewam jednakową ilość wody, markerem zaznaczam jej poziom , umieszczam w środku trzykrotki tej samej wielkości , następnie zalewam każdy zestaw warstwą oleju. 1 cylinder umieszczam w klimatyzatorze z temperaturą 35 stopni , kolejny w temperaturze 25 stopni i ostatni w temperaturze 15 s...
autor: paolina_radom
5 maja 2011, o 19:37
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16823
Odsłony: 2094692

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

marker - to np.gen opornosci na dany antybiotyk , słuzy do identyfikacji (osobników, drobnoustrojów) i okreslania położenia genów

przeszłoby ?

pytanie: podaj które płaźińce i nicienie pasozytnicze mogą bytować poza układem pokarmowym człowieka.