Znaleziono 114 wyników

autor: kerq
29 lip 2012, o 16:50
Forum: Farmacja na studiach
Temat: Farmacja Łódź 2012 ;)
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 10398

Re: Farmacja Łódź 2012 ;)

równiez za
autor: kerq
28 lip 2012, o 17:46
Forum: Farmacja na studiach
Temat: Farmacja Łódź 2012 ;)
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 10398

Re: Farmacja Łódź 2012 ;)

moze jeszcze zrobia , bo w tamtym roku byl gdzies w sierpniu chyba(informacja z forum)
autor: kerq
11 lip 2012, o 14:07
Forum: Farmacja na studiach
Temat: Progi punktowe na farmację 2012
Odpowiedzi: 5171
Odsłony: 401076

Re: Progi punktowe na farmację 2012

kerq , rok temu Łódź zrobiła drugą rekrutację więc musisz poprostu sprawdzać informacje na bieżąco ze stron wydziałów farmaceutycznych różnych uczelni. ok dizeki , czyli jakas nadzieja na ten sosnowiec jest:) hmm a nie wiesz moze czy ta druga rekrutcja odbywa sie przed 25.07 ? jesli wgl(bo do 25 mo...
autor: kerq
11 lip 2012, o 14:01
Forum: Farmacja na studiach
Temat: Progi punktowe na farmację 2012
Odpowiedzi: 5171
Odsłony: 401076

Re: Progi punktowe na farmację 2012

na farmacje? chodzi mi o stacjonarna farmacje , bo na niestacjonarna to do sierpnia czy cos sie da gdzieniegdzie
autor: kerq
11 lip 2012, o 13:56
Forum: Farmacja na studiach
Temat: Progi punktowe na farmację 2012
Odpowiedzi: 5171
Odsłony: 401076

Re: Progi punktowe na farmację 2012

jak nie zlozylem nigdzie na stacjonarna farmacje to mam szanse na niestacjonarna do sosnowca? sa gdzies jeszcze otwarte rejestracje na farmacje? bo przejzalem chyba wszystkie uniwerki i lipa
autor: kerq
12 maja 2012, o 16:25
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16834
Odsłony: 2335767

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

pytania z biologii o.O
autor: kerq
10 maja 2012, o 20:47
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16834
Odsłony: 2335767

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

nabijasz posty i tyle jak tam wgl samopoczucie na 3 dni przed?
autor: kerq
10 maja 2012, o 13:10
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16834
Odsłony: 2335767

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

jak dla smardza to nie odbieram:P mamy wile cech swoistych dla wspolczesnego człowieka. wymien 4
autor: kerq
7 maja 2012, o 11:51
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16834
Odsłony: 2335767

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

okresl z ktorego listka podczas rozwoju zarodkowego powstaje uklad wydalniczy
autor: kerq
6 maja 2012, o 16:09
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16834
Odsłony: 2335767

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

easy : Azotobacter utlenia substancje org gleby przy udziale tlenu atmosferycznego. czesc uzyskanej energii zuzywa do wiazania i redukcji azotu czasteczkowego. zredukowany azot zostaje wbudowany w bialka itp. Clostridium przeprowadza fermentacje masłową. rowniez zuzywa czesc energi do wiazania i re...
autor: kerq
3 maja 2012, o 16:03
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16834
Odsłony: 2335767

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

glikokalis jest otoczka zbudowana z glikolipidow i glikoprotein. -chroni komorke przed uszkodzeniami chemicznymi i mechanicznymi - odgrywa role we wzajemnym rozpoznawaniu sie komorek - pochlania wode sprawiajac ze komorki sa sliskie co zapobiega np sklejaniu sie erytrocytow podaj jakim zmianą ulega ...
autor: kerq
24 kwie 2012, o 00:12
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16834
Odsłony: 2335767

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

Lorens pisze:Hejo! chodzi mi o zadanie 12

file:///C:/Documents%20and%20Settings/U%C5%BCytkownik/Pulpit/viewer_017.png

Dzięki Wam!

?
autor: kerq
23 kwie 2012, o 23:41
Forum: Matura z Biologii
Temat: Zadania maturalne - odpowiedz i zadaj kolejne!
Odpowiedzi: 16834
Odsłony: 2335767

Re: Zadania maturalne- odpowiedz i zadaj kolejne!

homologicznych , bo zarowno dziobak jak i kręgowce niższe są kręgowcami