Techniki dentystyczne

Wzajemne pomoc w wyborze prawidłowego kierunku studiów. Omówienie zasad rekrutacji na poszczególne uczelnie. Pomoc w adaptacji i nauce na studiach.
quzko
Posty: 7
Rejestracja: 18 lip 2011, o 00:58

Re: Techniki dentystyczne

Post autor: quzko »

Siema na chomiku masz książkę

Kod: Zaznacz cały

chomikuj.pl/kuota/Krocin+Prota/krocin+a.+modelarstwo+i+rysunek+w+protetyce+stomatologicznej,3811723901.pdf
s.23 i tam masz wymiary i 5 rzutów ( z których potrzebujesz 2). Trochę nie rozumiem czemu na narysowanie tych dwóch rzutów jest aż godzina a na sześcian 30 minut. Boję się trochę rysunku. Ktoś może się wypowiedzieć jak konkretnie wygląda egzamin w Lublinie ?
KrzysztofTechniki
Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2014, o 17:44

egzamin z modelartwa - korepetycje

Post autor: KrzysztofTechniki »

Witam, od lat przygotowujęna egzamin z modelartwa. Jestem technikiem dentystycznym z wlasną pracownia. Zajęcia odbywają się u mnie w pracowni, w weekendy. Z doświadczenia wiem, ze potrzebujecie ok 3 godzin, zeby zalapac o co chodzi, a następnie tylko cwiczyc w domu. stawka za 1h to 150 zl. zajecia odbywają sie w malych grupkach. Wykonujecie takie zadania jak na egzaminie, oczywiscie wszystko wyjasniam, uczę jak poprawnie ugryzc temat
zapraszam
Krzysztof, Gdańsk
Theirn
Posty: 2
Rejestracja: 29 cze 2014, o 18:15

Łączmy się :D

Post autor: Theirn »

Witam, ktoś z tu obecnych wybiera się w tym roku na techniki dentystyczne do Lublina?

W jakim przedziale procentowym (zarówno z przedmiotów biologia/chemia/fizyka jak i egzaminu manualnego) należy się mieścić (według zeszłorocznych progów punktowych) aby ze spokojem dostać się na tenże kierunek?


Pozdrawiam
agniusia
Posty: 5
Rejestracja: 17 mar 2011, o 10:16

Re: Techniki dentystyczne

Post autor: agniusia »