FARMACJA NA ŚUM!

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
Aluska1988
Posty: 13
Rejestracja: 20 cze 2008, o 18:08

FARMACJA NA ŚUM!

Post autor: Aluska1988 »

Tu niech piszą Ci co się dostali i wybrali Sosnowiec:P
Imidazol
Posty: 27
Rejestracja: 3 mar 2008, o 11:38

Re: FARMACJA NA ŚUM!

Post autor: Imidazol »

Ja się dostałem. Co prawda z 3 listy ale zawsze
Aluska1988
Posty: 13
Rejestracja: 20 cze 2008, o 18:08

Re: FARMACJA NA ŚUM!

Post autor: Aluska1988 »

Przeciez to nie jest wazne z której:) A czekasz jeszcze na jakies inne listy?czy juz pewniakiem do Sosnowca?
Imidazol
Posty: 27
Rejestracja: 3 mar 2008, o 11:38

Re: FARMACJA NA ŚUM!

Post autor: Imidazol »

Już pewniakiem do Sosnowca. Teoretycznie jestem studentem analityki medycznej ale skoro dostałem się na farmację to muszę tylko przełożyć sobie papiery.
m@libu
Posty: 24
Rejestracja: 11 lip 2008, o 13:07

Re: FARMACJA NA ŚUM!

Post autor: m@libu »

Ja tez sie dostałam do Sosnowca i złożyłam papiery:)
Dostałam sie jeszcze na UJ na analityke medyczną, ale chyba wybiore farmację. lepsze perspektywy:P
Imidazol
Posty: 27
Rejestracja: 3 mar 2008, o 11:38

Re: FARMACJA NA ŚUM!

Post autor: Imidazol »

No i bardzo dobrze wybrałaś
Lokujecie się w akademiku czy planujecie wynająć mieszkanie? Wiecie w ogóle jakie zarobki na osobę kwalifikują do akademika?
m@libu
Posty: 24
Rejestracja: 11 lip 2008, o 13:07

Re: FARMACJA NA ŚUM!

Post autor: m@libu »

Ja chyba bede wynajmować pokój. juz mam znaleziony nawet
A co do akademika, to słyszałam ze o dostaniu zakwaterowania w domu studenckim decyduje odległość od domu a nie wysokość zarobków. Ale ile w tym prawdy - sama nie wiem. Najlepiej spytać się kogoś ze starszych lat.
Aluska1988
Posty: 13
Rejestracja: 20 cze 2008, o 18:08

Re: FARMACJA NA ŚUM!

Post autor: Aluska1988 »