pierwszy rok weterynarii w Lublinie

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
justyna89
Posty: 2
Rejestracja: 10 sie 2008, o 16:48

pierwszy rok weterynarii w Lublinie

Post autor: justyna89 »

jestem studentka pierwszego roku, możecie mi powiedzieć jakie obowiązują ksiązki na weterynarii w lublinie.
angelangie89

Re: pierwszy rok weterynarii w Lublinie

Post autor: angelangie89 »

Witaj, ja teŻ zaczynam weterynarię w Lublinie.

Z tego co mi wiadomo
Histologia - Kuryszko
Biol kom. - Alberts
Osteologia - Lutnicki
i oczywiście atlas anatomii topograficznej - popesko (ale to ponoć moŻna zaleźć na necie, bo koszty to ok 600 zł, ja znalazłam w wersji łacińsko włoskiej, jak chcesz to dodam linka)

Oczywiście zaopatrz się w jakieś 2 fartuchy, czepki, skalepe, pensety i inne takie drobiazgi, ale to juŻ więcej na roku będzie wiadomo. Ja juŻ mam, bo mam znajomą pielęgniarkę w szpitalu ]
justyna89
Posty: 2
Rejestracja: 10 sie 2008, o 16:48

Re: pierwszy rok weterynarii w Lublinie

Post autor: justyna89 »

a wiesz coś na temat anatomi zwierząt kraysiaka? bo słyszałam że nawet niezłe.
Korczaszko
Posty: 4371
Rejestracja: 9 paź 2007, o 19:58

Re: pierwszy rok weterynarii w Lublinie

Post autor: Korczaszko »

angelangie89, jakbyś mogła prześlij mi tego linka przez prywatną (moderatorzy mogą posądzić nas o jakieś piractwo czy coś nie no wcale nie piracimy )
amy89
Posty: 1
Rejestracja: 11 sie 2008, o 16:26

Re: pierwszy rok weterynarii w Lublinie

Post autor: amy89 »

Hej, Ja tez dostalam sie do Lublina i jestem najszczesliwsza na swiecie
i mam pytanie, wiecie moze czy jest mozliwosc wypozyczenia tych ksiazek z biblioteki na uczelni? a moze ktos ze starszych kolegow/kolezanek chcialby sprzedac?
parva
Posty: 312
Rejestracja: 26 sty 2007, o 21:31

Re: pierwszy rok weterynarii w Lublinie

Post autor: parva »