obsada w akwarium

Forum akwarystyczne. Ryby, rośliny akwariowe, akwarium słodkowodne, akwarium morskie. Znajdziesz tutaj cenne porady akwarystów.
misiu0000
Posty: 1
Rejestracja: 24 sty 2009, o 20:55

obsada w akwarium

Post autor: misiu0000 »

Witam !
Jestem początkujący i niewiem czy zrobiłem dobrze ?
Od pewnego czasu posiadam 30l akwarium
A w nim obsada
2 welonki
3 bojowniki
2 danio
2 żałobniczki
2 gupiki
2 glonajady
2 nonki
I mam w planach kupić parke skalara i kirisków
prosze szczere opinie i rade czy nie przesadziłem!
Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 960
Rejestracja: 30 wrz 2006, o 13:10

Re: obsada w akwarium

Post autor: Pablo »

prosze szczere opinie i rade czy nie przesadziłem!
Jak dla mnie to przesadziłeś.3 bojowniki w akwarium 30l !? 2 glonojady w 30l akwarium !? W Twoim akwarium musi być niezła mieszanka niczym bomba.
Z danio to raczej też poszalałeś one są zbyt aktywne, ruchliwe i raczej nie łączyć ich ze skalarami. Zresztą skalary też są złe od akwa 30l.

Poszalałeś ]

Ja proponuje Ci to akwa 30l,
a) 5 ammano i do tego 4 kiryski i 8 neonów
b) - 5x neon inessa, 5x brzanka wysmukła ( titteya), 1x kirysek elegans, 1x kirysek spiżow

A jeśli chcesz poszaleć z rybkami to proponuje większy zbiornik.
Awatar użytkownika
Sunflower77
Posty: 349
Rejestracja: 10 cze 2007, o 17:59

Re: obsada w akwarium

Post autor: Sunflower77 »

Nie chcę zaczynać nowego wątku, więc podłączę się tu
Mam trochę większe akwarium niż kolaga, mianowicie 40 litrów. Ostatnio pozbyłam się nadmiaru gupików i zostawiłam sobie tylko kilka, ale chyba to było zbyt drastyczne przeżycie dla nich bo jeden po drugim zaczęły mi zdychać I została jedna parka. W każdym razie dostałam 4 molinezje i chciałabym dokupić coś do nich i obawiam się że te molinezje są agresywne (gupiki mają poobgryzane ogony) i nie wiem jaka rybka by dobrze się czuła z molinezjami. Nie chcę by następne padły ofiarą tej bandy Mam jeszcze jednego glonajada, ale on zawsze czuje się świetnie i nic mu nie grozi