Farmacja przemysłowa

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
Lamparcik
Posty: 24
Rejestracja: 13 lip 2009, o 13:00

Farmacja przemysłowa

Post autor: Lamparcik »

Witam, zamierzam studiować farmację na AMG ze specjalizacją przemysł (nadzór produkcji leków itp). Natknąłem się na taki wywiad i chciałbym, aby ktoś kto siedzi w temacie ustosunkował się do niego, bo ja na razie jestem jeszcze trochę zielony jeśli o to chodzi
Delling
Posty: 407
Rejestracja: 30 wrz 2008, o 14:01

Re: Farmacja przemysłowa

Post autor: Delling »

Lamparcik pisze:Witam, zamierzam studiować farmację na AMG
Od połowy maja nie ma już AMG .

Jak widać nie jest tak jak wielu myśli, że po farmie ląduje się wyłącznie w aptece .

Co nie zmienia faktu że ja właśnie w niej chce wylądować .
Awatar użytkownika
Padre Morf
Posty: 4407
Rejestracja: 26 gru 2007, o 04:03

Re: Farmacja przemysłowa

Post autor: Padre Morf »

Lamparcik pisze:Witam, zamierzam studiować farmację na AMG ze specjalizacją przemysł
specjalizacja to dopiero po studiach - trwa 3 lata i jest płatna No i trzeba pracować w fabryce już (ew. w hurtowni albo na uczelni).
Delling pisze:
Jak widać nie jest tak jak wielu myśli, że po farmie ląduje się wyłącznie w aptece .
Generalnie jak ktoś chce to da radę
Część osób po prostu chce do apteki.
Biochejter
Posty: 1396
Rejestracja: 5 lip 2007, o 06:50

Re: Farmacja przemysłowa

Post autor: Biochejter »

Lamparcik pisze:Witam, zamierzam studiować farmację na AMG ze specjalizacją przemysł (nadzór produkcji leków itp).