Studia dziene CMUJ farmacja a praca dodatkowa

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
andruss
Posty: 8
Rejestracja: 5 wrz 2009, o 22:42

Studia dziene CMUJ farmacja a praca dodatkowa

Post autor: andruss »

Hej,

W przyszlym roku startuje w walce o miejsce na farmacji CMUJ.
Zwracam sie do Was z pytaniem.
Otoz bardzo pragne studiowac ten kierunek a moja sytuacja finansowa jest bardzo nieciekawa.
Czy komukolwiek z Was udalo sie studiowac na kierunku medycznym i połaczyc to z jakakolwiek praca dodatkowo mam na mysli 10-15h tygodniowo. sb/ndz

Bardzo prosze piszcie jesli komus z Was to sie udalo

Z góry serdeczne dzięki
żabka
Posty: 269
Rejestracja: 9 kwie 2006, o 08:34

Re: Studia dziene CMUJ farmacja a praca dodatkowa

Post autor: żabka »

Nie studiuję na CMUJ , ale farmacja wszędzie wygląda podobnie. Na samodzielne utrzymanie się na studiach na pewno nie licz, chyba że jesteś geniuszem i do tego nie potrzebujesz snu. Ale dorobienie kilkuset złotych miesięcznie jest jak najbardziej możliwe. To ile czasu będziesz mógł poświęcić na pracę będzie zależało od planu zajęć, Twojej organizacji, i tego jak szybko się uczysz, ale na pewno da się. Sama często dorabiam podczas studiów. Na szczęście nie muszę pracować na stałe, ale znam osoby, które muszą i dają radę łączyć studia z pracą. Chociaż na 3 roku większość rezygnuje z pracy lub bardzo ją ogranicza ze względu na ilość zajęć. Ale zawsze istnieją jeszcze kredyty studenckie to czasami też jest jakieś wyjście.
andruss
Posty: 8
Rejestracja: 5 wrz 2009, o 22:42

Re: Studia dziene CMUJ farmacja a praca dodatkowa

Post autor: andruss »