Reformy Kudryckiej

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
Awatar użytkownika
Litawor
Posty: 340
Rejestracja: 12 wrz 2008, o 12:05

Reformy Kudryckiej

Post autor: Litawor »

Nie wiedziałem, w jakim dziale to umieścić. Minister powraca ze swoim pomysłem wprowadzenia opłat za studiowanie więcej niż jednego kierunku.

Kod: Zaznacz cały

wyborcza.pl/1,75248,7155715,KNOW_how_Kudryckiej.html
Czy nikt nie ma pomysłu, jak zorganizować jakiś protest? Przecież nie można wobec tego przejść obojętnie.
jovita
Posty: 1
Rejestracja: 2 wrz 2009, o 23:22

reforma kurdyckiej pomocy....

Post autor: jovita »

Mam taki problem studiuję teraz farmacje za rok bede strartowac na lek (poprawiam mature). Jeśli sie dostane i zrezygnuje z farmacji to wg ustawy bede miała drugi kierunek za ktory bede musiała zaplacić. Znaczy za wykorzystany jeden rok ale na medycynie to 20 tys na które mnie nie stac do konca 6 roku tyle nie uzbieram! czy to prawo bedzie dzialało w ten sposób że jeśli po 2010/2011 bym zmieniła kierunek to bedzie mi sie liczyło czy juz od tego roku
armistice
Posty: 309
Rejestracja: 10 lut 2009, o 10:36

Re: reforma kurdyckiej pomocy....

Post autor: armistice »

Tez mnie to ciekawi. Wogóle nie wiem czy ta ustawa weszła
Awatar użytkownika
Krasus
Posty: 103
Rejestracja: 17 lip 2009, o 11:56

Re: reforma kurdyckiej pomocy....

Post autor: Krasus »

Ustawa jeszcze nie weszła i wątpię, żeby w ogóle miała jakieś szanse na przejście. A nawet, gdyby weszła - prawo nie działa wstecz. Poza tym, w ustawie było tak że na studia magisterskie limit punktów miał być na 5 lat i 1 rok zapasowy, chociaż nie wiem jak by to wyglądało na leku (gdzie studia w założeniu trwają 6 lat).
Awatar użytkownika
Litawor
Posty: 340
Rejestracja: 12 wrz 2008, o 12:05

Re: reforma kurdyckiej pomocy....

Post autor: Litawor »