Studia weterynarii po technikum weterynaryjnym

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
vetaankaaa
Posty: 70
Rejestracja: 10 sty 2010, o 02:47

Studia weterynarii po technikum weterynaryjnym

Post autor: vetaankaaa »

Witam. Obecnie jestem w trzeciej klasie Technikum Weterynarii i odkąd pamiętam mażą mi się studia na tym oto kierunku. Ale musze stwierdzić że po trzech latach nauki w technikum doszłam do wniosku że wybór tej szkoły był najgorszym błędem jaki popełniłam zero jakiegokolwiek przygotowania do matury. Chemia podstawa skończyła się w 2 klasie a biologia też podstawa kończy się po 3 klasie. O fakultetach z chemii nie ma co marzyć a już na pewno nie rozszerzonej bo jest za mało chętnych na to honor zwraca jedynie podejście nauczycieli z przedmiotów zawodowych bo na prawde lekcję są prowadzone super bez zastrzeżeń. Jeśli miałabym jeszcze raz wybierać na pewno poszłabym do ogólniaka na bio-chem.

Mam zatem pytanie do studentów są u Was w grupach osoby po TW, jak sobie radzą?

Jeśli ma ktoś pytanko jak wygląda nauka w TW to służę pomocą
Korczaszko
Posty: 4371
Rejestracja: 9 paź 2007, o 19:58

Re: Studia weterynarii po technikum weterynaryjnym

Post autor: Korczaszko »

w mojej grupie nie ma osoby po technikum i ogólnie chyba nie znam takiej osoby. na pewno jest jeden chłopak na wieczorowych
statystyki złe ale tylko od Ciebie zależy czy będziesz się uczyć czy nie
Michał vet
Posty: 94
Rejestracja: 20 wrz 2008, o 13:24

Re: Studia weterynarii po technikum weterynaryjnym

Post autor: Michał vet »