Farmacja -Sosnowiec 2010

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
lulu
Posty: 26
Rejestracja: 9 lip 2009, o 14:41

Farmacja -Sosnowiec 2010

Post autor: lulu »

witam, czy mógłby ktoś napisać coś wiecej o farmacji w Sosnowcu? nauce,wkladowcach, atmosferze wsrod studentow?:) pozdrawiam!
lemoniada
Posty: 11
Rejestracja: 12 cze 2010, o 13:33

Re: Farmacja -Sosnowiec 2010

Post autor: lemoniada »

Dołączam się do pytania, chociaż wiem od znajomych którzy tam studiują, że jest naprawdę w porządku i są zadowoleni. A Ty lulu się wybierasz w tym roku do Sosnowca?
jolly
Posty: 26
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 16:15

Re: Farmacja -Sosnowiec 2010

Post autor: jolly »

ja studiuję w sosno i jest w sumie spoko dwa miesiące w semestrze są totalnego zachrzanu ( po 8 kolosów tygodniowo) ale idzie to wszystko na bieżąco zaliczać) egzaminy mamy ciężkie niestety. cały czerwiec nauki, ogrom materiału i tak się nie chce że masakra / a atmosfera zależy od grupy ja na swoją nie narzekam a wręcz się cieszę że nie praktykuje wyścigu szczurów jak inne

ps: szukam współlokatorki do mieszkania jakby był ktoś chętny to pisać )
Awatar użytkownika
Charlize91
Posty: 219
Rejestracja: 22 lut 2010, o 17:40

Re: Farmacja -Sosnowiec 2010

Post autor: Charlize91 »

żeby dostać się do Sosnowca to loguję się na ŚUM i tyle? Mam jakiś wpływ na to czy dostanę się do Katowic czy do Sosnowca?
joko
Posty: 505
Rejestracja: 1 mar 2010, o 17:12

Re: Farmacja -Sosnowiec 2010

Post autor: joko »

tez bede probowwac do Sosnowca, zobaczymy czy wyjdzied Charlize farmacja jest chyba tylko w Sosnowcu
Awatar użytkownika
Charlize91
Posty: 219
Rejestracja: 22 lut 2010, o 17:40

Re: Farmacja -Sosnowiec 2010

Post autor: Charlize91 »

chyba jednak tak. mój błąd
jolly
Posty: 26
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 16:15

Re: Farmacja -Sosnowiec 2010

Post autor: jolly »