Z ratownictwa na medycyne

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Kapucha
Posty: 5
Rejestracja: 15 sie 2010, o 14:38

Z ratownictwa na medycyne

Post autor: Kapucha »

Mam takie pytanie: czy cieżko bedzie mi uczyć sie do poprawy matury bedąc na ratownictwie medycznym? Dodam, że bede próbował dostać sie na medycyne.
Awatar użytkownika
barnabaxo
Posty: 222
Rejestracja: 10 maja 2010, o 15:42

Re: Z ratownictwa na medycyne

Post autor: barnabaxo »

Wszystko zależy jakie będzie podejście do studiów.jeśli chcesz mieć jak najlepsze wyniki to może być ciężko z nauką do matury. Jeśli określisz priorytety w stylu, że uczę się do matury a przy okazji studiuję rat med i zaliczam koła i egzaminy niekoniecznie na 5.00 to ok Dasz radę, chociaż to zależy od człowieka.można mieć wysoką średnią i dobrze zdać maturę.

Tak na marginesie to ciekawy kierunek i zdobyta wiedza przyda Ci się na leku.
Kapucha
Posty: 5
Rejestracja: 15 sie 2010, o 14:38

Re: Z ratownictwa na medycyne

Post autor: Kapucha »

rat. chce studiowac w szczecienie, a potem przeneisc sie na medycyne na uczelnie w Bydgoszczy, Poznaniu lub Gdańsk. Od jednego studenta rat. słyszałem, że część przedmiotów jest przepsiywana w przypadku gdy dostanie sie z rat. na med. I czy takie coś działa w powyższym przyadku, taki skok ze Szczecina do Poznania itd
Awatar użytkownika
barnabaxo
Posty: 222
Rejestracja: 10 maja 2010, o 15:42

Re: Z ratownictwa na medycyne

Post autor: barnabaxo »

Przez proces rekrutacyjny przechodzisz jeszcze raz także możesz studiować lek gdzie chcesz (albo tam gdzie się dostaniesz).
Jeśli chodzi o przepisy z rat med to różnie to bywa. Zależy od prowadzącego zajęcia. Na przykład kolega studiuje w CM UJ i miał jakieś tam przepisy a z kolei kolega studiujący lek na UM w Lublinie nie miał żadnych przepisów.
kajos11
Posty: 2
Rejestracja: 11 sty 2011, o 11:58

Re: Z ratownictwa na medycyne