biologia, z czego się uczyć?

Masz problem z biologią na lekcjach? Czegoś nie rozumiesz? Potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu zadań? Napisz o tym na forum!
ekierka
Posty: 77
Rejestracja: 20 wrz 2010, o 21:35

biologia, z czego się uczyć?

Post autor: ekierka »

Witam,
Jestem uczniem klasy 1lo biol-chem, i mam takie pytania:
1. Z czego polecilibyście mi się uczyć biologii oprócz podręcznika z biologii OPERONU, bo chodzi o to że ja po prostu lubię czytać/uczyć się z dwóch różnych źródeł", i nie musi to być poziom wyższy czy niższy - tak w sam raz, proszę o wiele propozycji.
2. Na maturze planuję zdawać rozszerzoną biologię i chemię ( wszystko oczywiście może się zmienić, dlatego między innymi się Was radzę, ale załóżmy na razie że chcę zdawać właśnie chemie i biologie) i w związku z tym proszę Was abyście mi powiedzieli jaki po takim wyborze mogę mieć wybór?
Z góry dzięki za pomoc
york
Posty: 1902
Rejestracja: 27 gru 2007, o 22:05

Re: biologia, z czego się uczyć?

Post autor: york »

1. ville, hoser, pwn, bukała dużo by tego tu wymieniać, poziom operonu troszke bardziej rozszerzony, ale to pozycje licealne
2. biologia, chemia, ochrona środowiska, medycyna, stomatologia, farmacja, weterynaria, dietetyka, wszytskie kierunki pokrewne czasami też dodatkowo matme wymagają lub fizyke musisz sprawdzic na stronie uczelni
ekierka
Posty: 77
Rejestracja: 20 wrz 2010, o 21:35

Re: biologia, z czego się uczyć?

Post autor: ekierka »

czyli że na medycynę/kierunki medyczne można się dostać zdając tylko chemie i biologię, bo zawsze słyszę że bez fizyki nie ma sensu nawet?
Wciąż czekam na więcej propozycji, jeśli chodzi o książki to zależy mi też na konkretnych tytułach. a i jeszcze: jakiej pracy można się podjąć po skończonych wyżej wymienionych kierunkach?mimi11, dzięki za odpowiedź
Awatar użytkownika
paulina_47
Posty: 1092
Rejestracja: 1 lut 2009, o 14:52

Re: biologia, z czego się uczyć?

Post autor: paulina_47 »