studia II stopnia

Wybór uczelni o kierunku ekologia i ochrona środowiska. Zasady punktacji i rekrutacji na uczelniach. Wykaz materiałów i ciekawostek ekologicznych.
SpiNNer
Posty: 13
Rejestracja: 3 lip 2009, o 20:35

studia II stopnia

Post autor: SpiNNer »

Witam. Studiuję Inżynierię Środowiska na AGH jednak nie odpowiadają mi specjalności na tej uczelni na studiach II stopnia. Ktoś wie czy jest jakiś problem z rekrutacją po inżynierze na magisterkę na inną uczelnie np. na politechnikę wrocławską, warszawską itp.?
SpiNNer
Posty: 13
Rejestracja: 3 lip 2009, o 20:35

Re: studia II stopnia

Post autor: SpiNNer »

Co zrobilibyście na moim miejscu? Skończyli magisterkę na AGH na którejś z tych specjalizacji : gospodarka odpadami, ochrona wód i geotechnika środowiska, inżynieria mineralna, inżynieria zrównoważonego rozwoju, odnawialne źródła energii, geofizyka środowiska ? Jak tak to na której i dlaczego, czy przenieślibyście się na magisterkę na inną uczelnię na np. inżynierię sanitarną? Czy warto przenosić się z agh na ur albo sggw na magisterkę? Proszę o rady
WojtekB
Posty: 2241
Rejestracja: 31 sie 2007, o 08:17

Re: studia II stopnia

Post autor: WojtekB »

SpiNNer pisze:Czy warto przenosić się z agh na ur albo sggw na magisterkę?
Z tego co słyszałem to SGGW dobrze wypada - osobiście jak już miałbym się wybierać na mgr, to chciałem do Bydgoszczy, bo mam bliżej, ale mi odradzono (niby makabra jest tam) i lepiej pofatygować się do Poznania lub Warszawy (ale piszę, że tylko tak słyszałem ).
SpiNNer
Posty: 13
Rejestracja: 3 lip 2009, o 20:35

Re: studia II stopnia

Post autor: SpiNNer »

Hmm ale pod jakim względem masakra? Do Warszawy chyba nie tak łatwo się dostać
WojtekB
Posty: 2241
Rejestracja: 31 sie 2007, o 08:17

Re: studia II stopnia

Post autor: WojtekB »

SpiNNer pisze:Hmm ale pod jakim względem masakra? Do Warszawy chyba nie tak łatwo się dostać
Ja napisałem po prostu to co mi znajomy doradzał (który ma znajomego co robił mgr na UTP).