Praca badawcza olimpiada biologiczna OB

Forum dla uczniów przygotowujących się do olimpiady biologicznej. Zadania, testy, przykładowe prace badawcze. Wymiana informacji i wiedzy biologicznej.
Awatar użytkownika
Evolutio
Posty: 104
Rejestracja: 18 mar 2011, o 20:32

Praca badawcza olimpiada biologiczna OB

Post autor: Evolutio »

W aktualnym roku szkolnym 20102011 jestem uczniem klasy III gimnazjum.W I klasie liceum chcę wziąść udział w OB. Jedanak mam pewną wątpliwość. Otóż w regulaminie OB jest napisane iż prace badawcze mają zostać zgłoszone do komitetu do dnia 31 marca 2011 roku. I teraz: Czy ja jako uczeń gimnazjum, w porozumieniu z nauczycielką mam w tym roku wysłać mój projekt do komitetu Czy ja w ogóle mogę brać udział w OB jako uczeń I klasy liceum.
Proszę o szybkie odpowiedzi, gdyż jak wiecie, czasu zostało już niewiele, możecie też napisać mi wiadomość na gg.
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Nene
Posty: 231
Rejestracja: 5 wrz 2009, o 12:41

Re: Proszę o pomoc specjalistów.

Post autor: Nene »

Możesz. Teraz wysyłasz tylko tematy prac, ale ważne jest samo zgłoszenie. Warto brać udział w OB już w pierwszej klasie, bo jak uzyskasz wystarczającą ilość punktów za pracę to będziesz mógł przez 3 lata pisać rejonówkę.
Awatar użytkownika
Evolutio
Posty: 104
Rejestracja: 18 mar 2011, o 20:32

Re: Proszę o pomoc specjalistów.

Post autor: Evolutio »

Dzięki bardzo za rozjaśnienie sytuacji.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Evolutio
Posty: 104
Rejestracja: 18 mar 2011, o 20:32

Re: Proszę o pomoc specjalistów.

Post autor: Evolutio »

Witam.
A co możesz mi poradzić co do tematu pracy
Nie mam w tym żadnego doświadczenia a chciałbym żeby chociaż parę punktów za nią zdobyć. Jak możesz to podaj przykładowy temat.
Z jakich książek korzystać podczas formułowania tematu
Remek
Posty: 78
Rejestracja: 6 sty 2011, o 09:54

[Link] Olimpiada Biologiczna - prace badawcze - porady

Post autor: Remek »

Awatar użytkownika
Nene
Posty: 231