I rok lekarski- jakie książki?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
amrodo
Posty: 45
Rejestracja: 1 lis 2008, o 14:47

I rok lekarski- jakie książki?

Post autor: amrodo »

Witam, wybieram się na lekarski do Lublina i chciałem zapytać Was jakie będą mi potrzebne książki, atlasy itp? Mam ten luksus ze juz od roku jestem studentem na UM w Lublinie (zdrowie publiczne) i juz teraz mogę wypożyczać ksiązki w bibliotece. Poza książkami chciałbym dowiedzieć się czego będę jeszcze potrzebował. Dwa fartuchy to wiem, a poza tym? Jakis model czaszki czy cos? Z góry dzięki za odpowiedzi
Awatar użytkownika
justina89
Posty: 624
Rejestracja: 19 gru 2008, o 19:22

Re: I rok lekarski- jakie książki?

Post autor: justina89 »

Anatomia to oczywiście Bochenki, ale Skawina też nie pogardziłam w pewnych okolicznościach. Generalnie Bochenki to podstawa, Skawina jak chcesz. Jeżeli chodzi o atlas to fajna jest Sobotta, ale tutaj to nikt nic nikomu nie narzuca.
Biologia medyczna to oczywiście podręcznik prof. Buczek + do tego ćwiczenia również jej produkcji", atlas również prof. Buczek, ale niektórzy nie mieli atlasu i jakoś dawali rade.
Język to już sobie ustalicie na miejscu, bez spiny z tym.
Historia medycyny - nic, wszystko będzie na ćwiczeniach.
Chemia med to juz II semestr, tu trzeba mieć magiczny skrypt Pasternaka ale to podejrzewam sobie skserujesz pod koniec I semestru więc jak wyżej, z tym tez bez spiny.
Ogólnie skup sie na anatomii, w sensie Bochenki, atlasy, bo to wiodący przedmiot na 1 roku.
Jakby co pisz, postaram sie pomóc.

A, co do innych pierdół, to oczywiście fartuch na anatomie, na głowę coś i buty. Fartuch zawiązywany z tyłu. Ponadto kredki do rysowania wesołych pasożytów na biologii i chyba tyle. Na biologie normalny fartuch, zapinany z przodu (chemia tak samo)