Matura na weta SGGW

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
tequila18
Posty: 60
Rejestracja: 29 gru 2011, o 13:30

Matura na weta SGGW

Post autor: tequila18 »

Witam,

Przeoraszam jeżeli umieściłam wątek nie w tym dziale, ale uważam że na weterynarie decydują się osoby silne i ambitne, więc chciałabym usłycheć waszą opinię.
Więc zacznę tak obecnie jestem w technikum obsługi ruchu turystycznego w ogóle mnie to nie interesuje od dziecka chciałabym iść na weterynarie wybrałam ten kierunek ponieważ nie wierzyłam w swoje możliwości, lecz teraz dojrzałam do mojego wyboru i jednak weterynaria będzie strzałem w dziesiątkę. Mam tylko jeden problem gdyż chemia skończyła mi się po dwóch latach nauki a biologia kończy mi się teraz po tym roku i teraz mam zasadnicze pytanie. Czy dam rade nadrobić zaległości z chemi i biologi( miałam tylko podstawy) abym osiągnęła jak najwyższe wyniki z matury. Już od 3 miesięcy się codziennie ucze tych zaległości niebawet pujdę na korepetycje czy to coś da czy jest jakiś sens Dodam że maturę będę zdawała w 2013 roku.

Wiem że weterynaria jest niesamowicie ciężką, ale wiem czego chce i nie przeraża mnie krew, ani różnego rodzaju zabiegi czy rzeczy które będę musiała robić będąc na weterynarii.
Proszę o szczerą odpowiedź bo naprawdę chce robić w życiu to co kocham.
Awatar użytkownika
patkarola
Posty: 162
Rejestracja: 23 sie 2009, o 14:09

Re: Matura na weta SGGW

Post autor: patkarola »

Nie ma rzeczy niemożliwych.
Jeśli się czegoś na prawdę chce to nie będziesz miała najmniejszych problemów z nadrobieniem zaległości. Dwa lata to zdecydowanie wystarczająco. Msyztsko jednak będzie zależalo od Ciebie i od Twojego samozaparcia.
Awatar użytkownika
kamilorni
Posty: 539
Rejestracja: 10 maja 2010, o 15:22

Re: Matura na weta SGGW

Post autor: kamilorni »