co robić?

Porady studentów, dzielimy się informacjami ze studiów przyrodniczych, w szczególności medycznych i pozostałych. Pomoc w wyborze kierunku studiów.
Karolina721
Posty: 34
Rejestracja: 22 maja 2012, o 13:19

co robić?

Post autor: Karolina721 »

Hej,
mam dość trudną sytuację i nie wiem co robić(
Jestem obecnie studentką 1 roku chemii (marzyłam o medycynie, ale nie udało się), w tym roku poprawiałam maturę, ale nie poszła mi zbyt rewelacyjnie ( z biol rozsz- ok. 62%, a z chemii rozsz 80%). nie wiem czy za rok spróbować jeszcze raz poprawiać maturę czy to już nie ma sensu? Podobno po chemii trudno o jakąkolwiek pracę Dlatego też zastanawiam się nad zmianą kierunku (np. analityka medyczna)
Proszę doradźcie mi co mam robić(
lubluju
Posty: 14
Rejestracja: 21 maja 2012, o 15:14

Re: co robić?

Post autor: lubluju »

Jestem w tej samej sytuacji co Ty. Poprawa ma sens ! Skoro marzysz o medycynie to uda się, choć mamy ciut dłuższą drogę. Ja za rok poprawiam.Co do kierunku - oczywiście możesz go zmienić, na jaki ? Ja poszedłbym na farmacje - pokrewny do medycyny, a z chemii może coś by Ci przepisali ? Głowa do góry !
Pewnie ktoś poradziłby też zostanie w domu i naukę do matury, ale nie ja

Co do analityki - pomysł dobry, są przedmioty z lekarskiego (okrojone programowo i materiałem) wiec zweryfikujesz sobie czy kręci Cie medycyna tak bardzo. Ja u siebie miałem anatomie, histologie i było ostro, a to raptem biotechnologia
Karolina721
Posty: 34
Rejestracja: 22 maja 2012, o 13:19

Re: co robić?

Post autor: Karolina721 »

W moim przypadku zostanie w domu przez rok też odpada. A jakbym po 2 latach chemii zmieniła kierunek (gdyby udało mi się poprawić maturę) to czy studiowanie medycyny byłoby bezpłatne? Bo słyszałam że trzeba byłoby płacić za punkty ects, które wykorzystam studiując chemię
Karolina721
Posty: 34
Rejestracja: 22 maja 2012, o 13:19

Re: co robić?

Post autor: Karolina721 »

A myślisz że wystarczyłoby ok 142 punkty na analitykę
Awatar użytkownika
ebiologia