biologia - licencjat

Problemy zoologii w tym anatomii, fizjologii, morfologii, embriologii, cytologii, również zwierząt domowych
Awatar użytkownika
jucha91
Posty: 11
Rejestracja: 20 maja 2010, o 13:16

biologia - licencjat

Post autor: jucha91 »

Witam

Jestem studentką biologii na SGGW. Chcę pisać pracę z zoonoz na podstawie kilku przykładów i znalazłam już nawet promotora. Ogólnie jestem zainteresowana tym zagadnieniem od dawna, więc nawet nie myślałam o innym temacie i ten wpadł mi do głowy błyskawicznie.

I teraz mam kilka pytań do obeznanych, bo zostałam trochę nastraszona :]
Czy, jeżeli w tym roku akademickim ktoś miał taki temat, to ja w przyszłym nie będę mogła go wziąć?
Jak to jest ogólnie z tematami? Wiem tylko, że dwie osoby na roku nie mogą mieć tego samego tematu.

Z góry dziękuję za odp.
AnnaWP
Posty: 3453
Rejestracja: 24 wrz 2010, o 12:58

Re: biologia - licencjat

Post autor: AnnaWP »

Ogólnie dwie osoby nie powinny mieć tego samego tematu, nawet jeśli dotyczą podobnych zagadnień, powinny być postawione pod różnymi kątami. Czyli tak, aby treść pracy była przynajmniej w znacznej części różna.Ale może być np. opracowanie tematu na przykładzie x oraz drugi temat na innym przykładzie, o ile to da się zrobić.

Proponuję porozmawiać z promotorem.
Awatar użytkownika
jucha91
Posty: 11
Rejestracja: 20 maja 2010, o 13:16

Re: biologia - licencjat

Post autor: jucha91 »

Wiem, że ktoś w tym roku broni się z tematu związanego z zoonozami i jest z zootechniki. Nie wiem jednak, jakich używał przykładów itp.
Dlatego nie wiem, czy ja za rok będę mogła wziąć taki temat, czy go sobie darować, mimo że się tym interesuję.
AnnaWP
Posty: 3453
Rejestracja: 24 wrz 2010, o 12:58

Re: biologia - licencjat

Post autor: AnnaWP »

Trudno odpowiedzieć na to pytanie. Możliwe, że będziesz mogła, ale możliwe, że nie. Musisz porozmawiać o tym z promotorem, jeśli to Cię interesuje, to warto.