Medycyna - czy na pewno najlepsza?

Porady studentów, dzielimy się informacjami ze studiów przyrodniczych, w szczególności medycznych i pozostałych. Pomoc w wyborze kierunku studiów.
jolak
Posty: 22
Rejestracja: 23 lip 2012, o 10:46

Re: Medycyna - czy na pewno najlepsza?

Post autor: jolak »

komasia91,

i mam tylko nadzieję, że grono wrednych i egoistycznych lekarzy pomniejszy się.
Raczej wątpię. Lekarze są gloryfikowani przez media i przez prostych ludzi(rolników i robotników). Jedyni, którzy nie uważają lekarzy za lepszych od siebie to absolwenci innych trudnych kierunków, którzy są przez media i lekarzy traktowani jak śmieci np weterynarze, farmaceuci, fizycy, inżynierowie. Wydaje mi się, że osoby, które nie darzą lekarza szacunkiem ze względu na jego zawód wywodzą się właśnie z takich grup zawodowych. Często są to dzieci lekarzy, które wybrały inną drogę. Ja jestem dzieckiem i wnuczką lekarzy i nawet sobie sprawy nie zdajecie przez jaką gehennę musiałam w domu przejść jak oznajmiłam, że nie idę na medycynę tylko na weterynarię, albo leśnictwo. Chyba skończę oba, żeby w oczach rodziców i Waszych, Wam najwspanialszym studentom medycyny, móc chociaż do pięt sięgnąć. Choć dla niektórych i profesura w innej dziedzinie to nic w porównaniu z nadęciem jakie daje dyplom lek.med.
Szanuję dobrych lekarzy i ci mają u mnie wysokie poważanie. Ale byle konował nie jest nic lepszy od gościa, który zamiata ulice. A może nawet ten co zamiata ulice bardziej odpowiedzialnie podchodzi do swojej pracy i jest człowiekiem przez większe CZ niż jakiś nadęty bałwan po medycynie.
Awatar użytkownika
Padre Morf
Posty: 4407
Rejestracja: 26 gru 2007, o 04:03

Re: Medycyna - czy na pewno najlepsza?

Post autor: Padre Morf »

Choć dla niektórych i profesura w innej dziedzinie to nic w porównaniu z nadęciem jakie daje dyplom lek.med.

Nie ma takiego tytułu jak lek.med.

Taka drobna uwaga, nie przeszkadzam w wylewaniu żali i frustracji
Awatar użytkownika
Cinereus
Posty: 312