przenoszenie papierów

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
abstractlady
Posty: 72
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 11:28

przenoszenie papierów

Post autor: abstractlady »

Witam, mam problem. Aktualnie jestem studentką pierwszego roku farmacji, poprawiałam mature i poprawiłam ją tak, że myśle że dostane się na lekarski również w Poznaniu. I mam teraz problem co mam zrobić z dokumentami, bo chciałabym na farmacji wziąć dziekanke i zacząć lekarski. Tyle, że jak poszłam do dziekanatu to powiedziano mi, że swoje dokumenty (oryginał świadectwa i świadectwo ukończenia szkoły) dostanę jeśli zrezygnuję ze studiów. Ale nawet jeśli zrezygnuje muszę robić obiegówke a to tez troche czasu zajmuje, a na dostarczenie papierów do biura rekrutacji mam dwa dni. a jesli będę się starać o dziekanke to najpierw muszę uzyskać zgode obydwu dziekanów?

Nie mam pojęcia jak to najlepiej rozwiązać może ktoś był w podobnej sytuacji?
Murthad
Posty: 74
Rejestracja: 23 lip 2011, o 08:20

Re: przenoszenie papierów

Post autor: Murthad »

Robienie lekarskiego i farmacji jest trochę bezcelowe moim zdaniem.
Lekarski będzie wystarczająco wymagający ]
Zresztą nie pozwolą Ci studiować dwóch kierunków. P
abstractlady
Posty: 72
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 11:28

Re: przenoszenie papierów

Post autor: abstractlady »

nie chce robić dwóch kierunków aż tak źle ze mną nie jest
Murthad
Posty: 74
Rejestracja: 23 lip 2011, o 08:20

Re: przenoszenie papierów

Post autor: Murthad »

To nie rozumiem czemu chcesz wziąć dziekankę
________

Re: przenoszenie papierów

Post autor: ________ »

Gdyby dziewczynie nie szlo (odpukac ) na lekarskim, moglaby zrezygnowac i za rok mialaby do czego wrocic (czyli na farmacje). Tak mysle.

cincin
Posty: 94
Rejestracja: 7 lip 2010, o 15:22

Re: przenoszenie papierów

Post autor: cincin »