Poznań studiowanie

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
garda
Posty: 6
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:19

Poznań studiowanie

Post autor: garda »

Mam pytanie do studentów z Poznania (różnych kierunkow).
Jak Wam sie mieszka w tym miescie? Czy jesteście zadowoleni ze studiow?
Awatar użytkownika
julia32
Posty: 9
Rejestracja: 17 kwie 2011, o 21:13

Re: Poznań studiowanie

Post autor: julia32 »

ile odpowiedzi mam nadzieję,że dobrze,bo się wybieram
dee_gdy
Posty: 12
Rejestracja: 31 maja 2013, o 12:23

Re: Poznań studiowanie

Post autor: dee_gdy »

to samo sobie pomyslalam!
Awatar użytkownika
Rogata
Posty: 84
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 13:53

Re: Poznań studiowanie

Post autor: Rogata »

Nie jestem studentką (jeszcze), ale pozwolę sobie na wypowiedź, bo mieszkam tu od urodzenia .

Samo miasto jest moim zdaniem świetne. Dużo centr handlowych, centrum Malta ma fajne zaplecze gastronomiczne - każdy znajdzie coś dla siebie, w rozsądnej cenie. Na mieście też da się zjeść dość tanio (dosyć ważne chyba dla studentów), jeżeli się wie gdzie. Na Starym Rynku, chociażby są dwa bary z makaronami, cena zestawu coś koło 12 zł. Zależy też, gdzie macie studiować - z tego co się orientuję na pierwszych latach Uniwersytetu Medycznego wydziały rozsiane są po mieście, choć nie są to zabójcze odległości według mnie (no i mają zabójczą bibliotekę ^^). Uniwersytet Przyrodniczy natomiast ma wszystko przeważnie w jednym miejscu.