bresser biolux bino a optyka PZO

Dział dla początkujących - porady na temat mikroskopów; rodzaje i ceny mikroskopów nowych/używanych i opinie o nich; problemy z obsługą i podstawowe wskazówki;
-MoN-
Posty: 130
Rejestracja: 26 gru 2012, o 13:03

bresser biolux bino a optyka PZO

Post autor: -MoN- »

Witam, mam pytanie:
czy do tego

Kod: Zaznacz cały

optek.pl/mikroskopy-edukacyjne/99-biolux-bino-ledsk.html
1.jpg
mikroskopu można dać obiektywy PZO ?
Jestem w tych sprawach zielony
Miał ktoś ten mikroskop? Jest on coś wart?
Z góry dziękuję
Awatar użytkownika
planapo
Posty: 5403
Rejestracja: 30 gru 2010, o 15:20

Re: bresser biolux bino a optyka PZO

Post autor: planapo »

Jest on coś wart?
trzeba by tu doprecyzowac cos". ogolnie wart jest raczej malo. na pewno nie ma specjalnego sensu pakowac do niego optyki PZO bo wiele to nie wniesie.
-MoN-
Posty: 130
Rejestracja: 26 gru 2012, o 13:03

Re: bresser biolux bino a optyka PZO

Post autor: -MoN- »

planapo pisze:na pewno nie ma specjalnego sensu pakowac do niego optyki PZO
A da się w ogóle? Chodzi mi o obiektywy chodzące po ok 80-100 zł.
Awatar użytkownika
planapo
Posty: 5403
Rejestracja: 30 gru 2010, o 15:20

Re: bresser biolux bino a optyka PZO

Post autor: planapo »

da sie, ale jest to bez sensu bo jakosc tego mikroskopu jest dyskusyjna i po wstawieniu obiektywow PZO moze po prostu nie byc roznicy w obrazie albo bedzie ona minimalna.

roznice jakosci miedzy obiektywami o tym samym poziomie korekcji (np. achromaty) sa bardzo subtelne i w przypadku mikroskopow zabawek czy szkolnych, albo braku koniecznosci zaawnasowanej dokumentacji wymiana ich jest zupelnie niepotrzebna i spokojnie mozna poprzestac na tym co wstawiaja tam Chinczycy.
marcin93
Posty: 449
Rejestracja: 15 cze 2012, o 14:17

Re: bresser biolux bino a optyka PZO

Post autor: marcin93 »