studia w wieku..

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
naira90
Posty: 20
Rejestracja: 31 maja 2013, o 19:21

studia w wieku..

Post autor: naira90 »

hej, słuchajcie mam 22 lata. Studiuję obecnie inny kierunek /medyczny/ ale czuję że to nie to. Chcę znowu spróbować z weterynarią. Myslę że zdecyduję się za jakieś 2 lata rozpocząc te studia. Będę miała 24 lata. Jak myślicie, czy jest to dobry pomysł? Czy te studia są na tyle ciężkie że to tylko niepotrzebny wysiłek. Czy nie jest to zbyt późny wiek? Pewnie byłoby mi łatwiej bo studiuję w sumie teraz mniej więcej to samo co na weterynarii tylko że dotyczy to człowieka.
Awatar użytkownika
kokardka
Posty: 1964
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:10

Re: studia w wieku..

Post autor: kokardka »

Masz marzenia? To je goń i nie pacz na nic!
Awatar użytkownika
Kas_ia
Posty: 244
Rejestracja: 17 maja 2012, o 16:05

Re: studia w wieku..

Post autor: Kas_ia »

24 lata to jeszcze nie tak duzo, znam kilka osob w Twoim wieku, które są obecnie na I roku nawet u mnie w grupie jest chlopak, ktory ma obecnie 28 lat i sobie jakos radzi, ba na roku są nawet osoby po 30. Sczerze, to osob swiezo po maturze jest stosunkowo malo, wiec nie boj sie na pewno nie bedziesz najstarsza
naira90
Posty: 20
Rejestracja: 31 maja 2013, o 19:21

Re: studia w wieku..

Post autor: naira90 »

Dzięki
Ale czy przez całe 5,5 roku studiów są one na tyle absorbujące, że nie ma się czasu na nic innego ?
randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11

Re: studia w wieku..

Post autor: randomlogin »

Seriously? Pare godzin temu w swoim pierwszym poscie wysmiewalas niemalze pomysl, ze tak moze byc na stomatologii, a teraz pytasz czy tak jest na weterynarii?
naira90
Posty: 20
Rejestracja: 31 maja 2013, o 19:21

Re: studia w wieku..

Post autor: naira90 »