Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Awatar użytkownika
Heisenberg
Posty: 64
Rejestracja: 1 sie 2013, o 13:27

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: Heisenberg » 14 wrz 2013, o 18:04

witam, wiecie moze ile bedzie jeszcze rzutów rekrutacji na p?atny lek? Bo rozumiem ?e nast?pny jest 24 wrze?nia a potem cos jeszcze?

sandoz
Posty: 225
Rejestracja: 12 lip 2013, o 14:19

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: sandoz » 14 wrz 2013, o 19:28

Skoro teraz by?a -13 w pi?tek to moze w srod?. marzy mi sie spadek o 10 osób

Awatar użytkownika
Heisenberg
Posty: 64
Rejestracja: 1 sie 2013, o 13:27

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: Heisenberg » 14 wrz 2013, o 23:28

sandoz, z tego co pami?tam to ty masz 76.35 wi?c 10 osób co? ci da, mi to by vhyba nawet nic nie da?o.
Zreszt? w tej bdg to jest dziwnie zrobione pisze ?e lista dosz?a do 113 miejsca, ja jestem ok 130 i jestem na l. rezerwowej a list? rezerwow? zamyka 168 osoba a pisze ?e osób z listy rezerwowej jest tylko 29

sandoz
Posty: 225
Rejestracja: 12 lip 2013, o 14:19

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: sandoz » 15 wrz 2013, o 08:57

Te numerki to z pierwszej listy od 1do 168 i tak zosta?y jak rekrutacyjny peselek.Teraz nie ma juz dok?adnej kolejnosci wg nich tylko co któras osoba poniewaz odpad?y osoby z np nr 3 17 29 68 75 89 102 112.Ja mam nr 165 a za mn? powinny byc teoretycznie 166 167 i 168 .Ta ostatnia osoba jest na pewno bo widzimy wpis .Kolejno?c na liscie utworzona z naszych peselków jest w?asanie taka.Mogliby napisac list? wzorem innych uczelni ale có? cieszmy sie z tego co jest
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, o 09:11 przez sandoz, łącznie zmieniany 1 raz.

sandoz
Posty: 225
Rejestracja: 12 lip 2013, o 14:19

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: sandoz » 15 wrz 2013, o 09:04

Na li?cie rezerwowej nasze numery ,jesli twój peselek z pierwszej jest 130, wygl?daj? tak : 130- Heisenb.165-sandoz ,168-iksi?ski mysle ,ze juz wiesz ossschoozi

sandoz
Posty: 225
Rejestracja: 12 lip 2013, o 14:19

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: sandoz » 15 wrz 2013, o 09:09

A ty masz 77,65 punkt to nawet lepiej masz bo mniej osób przed sob? a ja bol doopy

Awatar użytkownika
Heisenberg
Posty: 64
Rejestracja: 1 sie 2013, o 13:27

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: Heisenberg » 15 wrz 2013, o 13:40

ja tam my?la?em ?e tak jest ale nie by?em pewien, ale i tak to jest bez sensu bo nie wiem, który jestem. Moge by? teraz nawet 1 w kolejnosci a moge by? 20.

karchola
Posty: 369
Rejestracja: 22 lut 2009, o 14:11

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: karchola » 24 wrz 2013, o 09:11

sandoz, to to dzisiaj nasze by? albo nie by? w bydgoszczy:D ciekawa jestem czy dzi? po li?cie b?dzie mo?na chocia? uzyska? odpowiedz, ile si? jest pod kreska oczywi?cie mam nadzieje, ze nie b?dzie nam to potrzebne

sandoz
Posty: 225
Rejestracja: 12 lip 2013, o 14:19

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: sandoz » 24 wrz 2013, o 09:37

Mysla?em ,ze do Bia?ego celowa?a? ale fajnie ,ze choc pare osób tu jeszcze cos mówi bo jakos tak mi dziwnie w do?ku.Do stacjonarnych to dzwoni? dzis a do nas cisza

karchola
Posty: 369
Rejestracja: 22 lut 2009, o 14:11

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: karchola » 24 wrz 2013, o 09:46

Do bia?ego lista i tak si? ju? nie przesuwa, wczoraj przyj?li tylko 3 os. a ja mam lepszy przelicznik w bydzi bo mam lepiej bio napisana wi?c jeszcze si? ?udz?. W sumie gdyby nie fakt ze Bydgoszcz le?y mi?dzy naszymi rodzinnymi miastami (moim i narzeczonego), mam du?o lepsze poczenia to ola?abym spraw? i ju? pojecha?a do lublina.

Awatar użytkownika
Szymon44
Posty: 67
Rejestracja: 13 lut 2009, o 19:55

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: Szymon44 » 25 wrz 2013, o 10:15

Dajcie zna? jak b?dziecie otrzymywa? jakie? telefony od CM. Jestem ciekaw czy jest szansa, ?e te 11 osób jeszcze wejdzie.

A do lapsów które blokuj? miejsce- mam nadziej?, ?e nadepniecie na lego.

sandoz
Posty: 225
Rejestracja: 12 lip 2013, o 14:19

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: sandoz » 1 paź 2013, o 15:58


Balbina
Posty: 52
Rejestracja: 23 sie 2012, o 17:53

Re: Niestacjonarny lekarski 2013 Bydgoszcz

Post autor: Balbina » 1 paź 2013, o 18:10

sandoz pisze:
dosta?e? si? Mo?na ju? gratulowa

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post