Matura 2014 - starszyzna (podwyższanie wyniku)

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
martaa21
Posty: 7
Rejestracja: 7 sty 2014, o 21:02

Re: Matura 2014 - starszyzna (podwyższanie wyniku)

Post autor: martaa21 »

W tym roku nie dam rady, bo mam trochę skomplikowaną sytuację. Piszę licencjat, studiuję 2 kierunki. Chciałam zacząć naukę w kolejne wakacje.
ewagi
Posty: 64
Rejestracja: 17 gru 2013, o 07:50

Re: Matura 2014 - starszyzna (podwyższanie wyniku)

Post autor: ewagi »

martaa21 no to składaj deklarację i zdecydowanie ma to sens.
BialaPanna i jak udało się niepostrzeżenie podrzucić deklarację
inmariviatua
Posty: 21
Rejestracja: 15 lip 2013, o 19:51

Re: Matura 2014 - starszyzna (podwyższanie wyniku)

Post autor: inmariviatua »

Zawsze można wysłać deklarację poleconym

BialaPanna
Posty: 231
Rejestracja: 25 lip 2012, o 14:10

Re: Matura 2014 - starszyzna (podwyższanie wyniku)

Post autor: BialaPanna »

ewagi, niezupełnie. Przy wyjściu natknęłam się na dyrektorkę -) Ale było ok.
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Matura 2014 - starszyzna (podwyższanie wyniku)

Post autor: Mårran »

Nie przejmujcie się pierdołami i składajcie te deklaracje Zaciśniecie zęby i przemkniecie się przed znajomymi, lepsze to niż rezygnować ze studiów z takiego powodu
Pani Buka
Awatar użytkownika
dmnunited
Posty: 1433
Rejestracja: 31 mar 2013, o 22:31

Re: Matura 2014 - starszyzna (podwyższanie wyniku)

Post autor: dmnunited »

Naprawdę przejmujecie sie jakimiś lamusami, ze moga z Was kpic? No rzesz kurffa. dajcie spokoj, co Was obchodzi co na ten twmat ma do powiedzenia jakis ktos?

martaa21
Posty: 7
Rejestracja: 7 sty 2014, o 21:02

Re: Matura 2014 - starszyzna (podwyższanie wyniku)

Post autor: martaa21 »