Różnica w podręcznikach operonu

Rozmowy na temat matury z biologii. odpowiedzi na trudne pytania, rozwiązywanie zadań, arkusze maturalne z biologii
martusiaczek71
Posty: 9
Rejestracja: 26 gru 2012, o 22:13

Różnica w podręcznikach operonu

Post autor: martusiaczek71 »

Aktualnie jestem w 3 klasie technikum, więc maturę piszę za rok, ale na starych zasadach. Biologię w szkole mam podstawową, ale będę zdawać rozszerzoną. Potrzebny mi podręcznik do rozszerzenia. Większość osób poleca podręczniki z Operonu. I tu mam pytanie, czym różnią się dane podręczniki, bo znalazłam w internecie 3 serie: Ciekawi świata (te ze zwierzątkami na okładce), zwykły podręcznik pisze na środku biologia i nr części oraz na górze pisze biologia i np w pierwszej części jest rysunek jakiegoś ptaszka a np w drugiej jakiś kościotrup. No i czym się te podręczniki różnią? Które mi polecicie? Czy seria Ciekawi świata jest dla uczniów do nowej podstawy programowej?
martusiaczek71
Posty: 9
Rejestracja: 26 gru 2012, o 22:13

Re: Różnica w podręcznikach operonu

Post autor: martusiaczek71 »

aa i jeszcze ciekawi mnie czy te podręczniki mają ze sobą jakieś powiązanie, bo załóżmy, że miałabym ciekawi swiata 1, tego drugiego 2 i tego trzeciego 3, to czy tekst będzie się powtarzał czy uzupełniał się.
makebelieve
Posty: 524
Rejestracja: 28 maja 2013, o 19:24

Re: Różnica w podręcznikach operonu

Post autor: makebelieve »

No właśnie ja z Operonu natknęłam się na takie dwa różne rodzaje
Mam drugą część 1 rodzaju i nie podoba mi się układ stron, zdecydowanie wolę wersję 2. I jak często widzę ogłoszenia, że ktoś sprzedaje podręczniki Operonu to mało komu chce się wysłać zdjęcie okładki książki i mam problem z kupnem tej drugiej części Czym się one różnią?
Awatar użytkownika
ryniofit8000
Posty: 1264
Rejestracja: 29 paź 2013, o 20:32

Re: Różnica w podręcznikach operonu

Post autor: ryniofit8000 »

Makebelieve, mają inaczej ułożony materiał. Niektóre działy co wcześniej były w cz. 1 są w cz.2