Stomatologia

Jak dostać się na stomatologię, które uczelnie są najlepsze, ile muszę mieć punktów, jakie są zasady rekrutacji na studia medyczne. Wszystko co dotyczy stomatologii na studiach i w pracy zawodowej.
jackow005
Posty: 88
Rejestracja: 10 lut 2007, o 12:34

Stomatologia

Post autor: jackow005 »

Witam wszystkich!

Jestem uczniem liceum i mam zamiar iść na stomatologie.
Chciałbym się zapytać

1. Czy faktycznie jest tam tak ciężko że trzeba zakupać duże ilości materiału z dnia na dzień?

2. Jakie jezyki są na tym kierunku?

3. No i czy żałujecie, że poszliście?

z góry dz =]
ziomalka
Posty: 155
Rejestracja: 10 mar 2006, o 17:18

Re: Stomatologia

Post autor: ziomalka »

Ja jestem w Krakowie na stomie i już odpowiadam

Ad.1. - ojj czasami jest naprawde hardcore i trzeba się dośc dobrze przyłożyc do nauki, ale nie jest tak zle, jak zwykło sie mówić, na inne rozrywki też się znajdzie czas - najważniejsze jest tylko dobre rozplanowanie dnia i jest ok

Ad.2. - Ja mam angielski a dodatkowo ci, którzy nie mieli w liceum łaciny, mają i tenże przedmiot. Słyszałam też, że chętni mogą zapisac sie na niemiecki, ale hmm narazie nie mamy czasu na takie bzdety

Ad.3. - Oczywiscie mowiąc o stomie, możnaby wymieniac i wady i zalety, ale tak ogólnie rzecz biorąc - szala chyba przeważa na korzyść zalet. Nie żałuje tego kierunku bo jets naprawde SUPER i gorąco polecam, zarówno stome jak i CMUJ, mimo iz o uczelni słysząłam rozne rozniste historyyje

Pozdrawiam i 3mam kciuki - no a przede wszystkim zycze dobrego wyboru i powodzenia
ammor
Posty: 11
Rejestracja: 1 mar 2007, o 14:48

............;]studia wieczorowe

Post autor: ammor »

Wie może ktoś jaki jest próg punktowy na stomatologieltstudia wieczorowe i jaki jest mniej wiecej koszt tych studió? proszę o szybka odpowiedź i z góry dziękuje

[ Dodano: Pon Mar 12, 2007 21:00 ]