Jak w takiej sytuacji na studia medyczne?

Pomoc w przygotowaniu do matury ze wszystkich przedmiotów i zakresów. Najnowsze arkusze i klucze do matur. Wzajemna pomoc w nauce.
skiller
Posty: 1
Rejestracja: 18 mar 2014, o 21:01

Jak w takiej sytuacji na studia medyczne?

Post autor: skiller »

Witam, jestem obecnie w II klasie technikum i w planie nauczania nie mam biologii i chemii, mam natomiast fizyke rozszerzoną i matematykę też rozszerzoną. Ostatnio zastaniawiam się, czy nie lepiej byłoby iść na studia medyczne. Więc jak w takiej sytuacji mogę dostać się na takie studia? Czy są jakieś szkoły w która przygotowałaby mnie do matury z biologii rozszerzonej, czy raczej już mogę o takich studiach pomarzyć?
randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11

Re: Jak w takiej sytuacji na studia medyczne?

Post autor: randomlogin »

Z rozszerzona matematyka i fizyka mozesz isc do Lodzi. Przynajmniej poki co, jakie beda zasady jak juz ciebie bedzie to dotyczylo jeszcze nie wiadomo. A do matur z biologii i chemii mozna sie przygotowac samemu - jak mnostwo innych osob. Mozna tez wydac pieniadze na kursy albo korepetytora jesli ktos lubi.
Awatar użytkownika
Trzcina
Posty: 190
Rejestracja: 29 sty 2014, o 19:22

Re: Jak w takiej sytuacji na studia medyczne?

Post autor: Trzcina »

Zacznij gdzieś w II połowie 3 klasy zapoznawać się z materiałem z biologii i chemii, do nauki przyłóż się porządnie w klasie 4, wpisz w deklaracje wszystkie cztery rozszerzenia i startuj gdzie będziesz mógł. Polecam mimo wszystko skupić się bardziej na matmie i fizyce, być może w twoim roczniku będzie również gdzieś taka opcja, a biol/chem na zasadzie a nuż się uda
Awatar użytkownika
_Samira_
Posty: 385
Rejestracja: 22 wrz 2012, o 17:21

Re: Jak w takiej sytuacji na studia medyczne?

Post autor: _Samira_ »

I sprawdzaj z wyprzedzeniem, czy nie podano zasad rekrutacji dla Twojego rocznika, uczelnie robią to chyba ok. rok wcześniej
randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11