co jeśli nie lekarski? :(

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
anusia1994
Posty: 329
Rejestracja: 13 wrz 2011, o 16:17

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: anusia1994 »

mam kolege , który skończył farmacje i teraz dostał prace ii zarabia 7800 , to jego pierwsza pensja. Kończył Uniwersytet medyczny w poznaniu
randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: randomlogin »

Ja mam kolege, ktory zadnych studiow nie skonczyl, a zarabia taka kwote, ale w euro. Jaki z tego wniosek?
Po jednostkowych przypadkach nie ma co wnioskow wyciagac - znam wystarczajaco duzo ludzi wlasnie swiezo po farmie, zeby wiedziec, ze to wcale takie rozowe nie jest.
avanss
Posty: 124
Rejestracja: 31 lip 2013, o 15:57

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: avanss »

po farmacji jak dostaniesz 2100zł to sie cieszysz

jako plan b polecam zostanie rok w domu.
mis koala
Posty: 4277
Rejestracja: 16 kwie 2012, o 18:27

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: mis koala »

anusia1994 pisze:mam kolege , który skończył farmacje i teraz dostał prace ii zarabia 7800 , to jego pierwsza pensja. Kończył Uniwersytet medyczny w poznaniu
Albo mial jakiegoś szczególnego farta chłop albo mocno naciagane z naciskiem na to drugie. Po faramcji to raczje tak śrdenio 3500 i to juz tak stale a nie jakies kokosy w stylu 8000 Chyba się sma mianował kierownikiem po 4 latach
Awatar użytkownika
ryniofit8000
Posty: 1264
Rejestracja: 29 paź 2013, o 20:32

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: ryniofit8000 »

mis koala, jak się zna dobrze ze 2 języki obce to można zostać przedstawicielem farmaceutycznym, a ci rzeczywiście mogą tyle zarabiać
mis koala
Posty: 4277
Rejestracja: 16 kwie 2012, o 18:27

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: mis koala »

ryniofit8000 pisze:mis koala, jak się zna dobrze ze 2 języki obce to można zostać przedstawicielem farmaceutycznym, a ci rzeczywiście mogą tyle zarabiać
ano to chyab ze tak to wtedy jak najbardziej Ale to średnai przyjemna praca
Avanss Juz też nie przeginajmy że faramceuta zarabia 400zł niż pani w żabce. Srednio są to zarobki na poziomie lekko powyżej 3000 więc moim zdaniem jak na Polskę bardzo przyzwoitę. Jeszcze doliczyć (mężowe) 3000 i jest 6000 więc żyć mozna i to na bardzo dobrym poziomie Ale fakt w porównaniu do leku czy stomy to marne zarobki, ale jak dla mnie wystarczające zeby nie narzekać
ninka-nina
Posty: 107
Rejestracja: 5 kwie 2014, o 14:12

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: ninka-nina »

Kolo 3000 to moze jeszcze da sie zdobyc w malych miasteczkach. W Bydgoszczy padaja juz tak niskie oferty jak 1600-1800 na reke. Jestem na 4 roku farmy i nikomu nie polecilabym tego kierunku, chyba ze ktos bierze pod uwage wyjazd za granice po studiach.

avanss
Posty: 124
Rejestracja: 31 lip 2013, o 15:57

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: avanss »

najlepiej robić wszystko aby sie na ten lekarski dostać
mis koala
Posty: 4277
Rejestracja: 16 kwie 2012, o 18:27

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: mis koala »

No nie wiem ja nie słyszałam o takim przypadku, ż eby ktoś mniej niż 2500 brał I to raczej własnie w takich małych miasteczkach są generalnie lepsze oferty bo w duzych mistach ciężkoooooo
Ja uważam, że jeśli się znakdzie praca po faramcji to bardzo polecam, jeśli sie okaże że za 2 lata nei mamy co robić w tym kraju to trochę gorzej ale same studia w sobie moga dac dużo satysfakcji mimo wszystko bo choć ciężkie to wydaje mi się, że ciekawe
mis koala
Posty: 4277
Rejestracja: 16 kwie 2012, o 18:27

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: mis koala »

avanss pisze:najlepiej robić wszystko aby sie na ten lekarski dostać
Z tego co kojarzę sam byłeś rok na faramcji prawda? Moim zdaniem lek jest zajebsty ale też nie taka lekka dola lekarza może fakt praca pewna i zarobki o niebo wieksze ale tez na pewno praca cięższa Aczkolwiek nie powiem sama jakbym się dwa lata temu dostała to bym poszła, ale trzeba sie cieszyć tym co się ma Jakoś nie tragizuję póki co w związku z tym, że wróżysz, że będę zarabiać 2000 lub mniej albo wcale pracy miec nie bede
avanss
Posty: 124
Rejestracja: 31 lip 2013, o 15:57

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: avanss »

a ile miałaś pkt?jeśli moge wiedzieć
mis koala
Posty: 4277
Rejestracja: 16 kwie 2012, o 18:27

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: mis koala »

avanss pisze:a ile miałaś pkt?jeśli moge wiedzieć
164
avanss
Posty: 124
Rejestracja: 31 lip 2013, o 15:57

Re: co jeśli nie lekarski? :(

Post autor: avanss »

to masz w tym roku spore szanse dostania sie
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post