Technik weterynarii - Warszawa

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
Cytrulina
Posty: 136
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:16

Technik weterynarii - Warszawa

Post autor: Cytrulina »

Hej. Obecnie studiuję zootechnikę, jestem na 3 roku. I tak się zastanawiam nad zrobieniem dodatkowo właśnie technika weterynarii. Czy może ktoś polecić jakąś dobrą szkołę policealną w Warszawie realizującą ten kierunek? Najlepiej by była w miarę przystępna cena oraz co ważniejsze fajnie prowadzone zajęcia. Za każdą odpowiedź będę wdzięczna
Cytrulina
Posty: 136
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:16

Re: Technik weterynarii - Warszawa

Post autor: Cytrulina »

Podbijam jeszcze raz pytanie, może ktoś coś ma godnego polecenia?
Awatar użytkownika
dominika405
Posty: 84
Rejestracja: 27 wrz 2012, o 16:37

Re: Technik weterynarii - Warszawa

Post autor: dominika405 »

Moja dobra znajoma zyskała tytuł technika weterynarii kilka lat temu. Chodziła do Akademii Zdrowia (Leszno 21). Była zadowolona. Ze szkoły wyniosła całkiem sporo, ale i tak najważniejsze to wkręcić się na dobre praktyki, bo dopiero wtedy człowiek zaczyna się porządnie uczyć zawodu. Pracuje w zawodzie, w całodobowej lecznicy weterynaryjnej, więc z pracą nie jest tak tragicznie.
Cytrulina
Posty: 136
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:16

Re: Technik weterynarii - Warszawa

Post autor: Cytrulina »

dominika405 dzięki wielkie za odpowiedź Na pewno wezmę tą opinię pod uwagę przy wyborze szkoły I wiadomo, że najważniejsze są praktyki, wtedy człowiek wszystkiego dopiero się uczy i na własne oczy widzi jak taka praca wygląda

P.S. Widzę, że studiujemy na tej samej uczelni
Awatar użytkownika
dominika405
Posty: 84
Rejestracja: 27 wrz 2012, o 16:37

Re: Technik weterynarii - Warszawa

Post autor: dominika405 »

Ona robiła technika kilka tam temu, ale szkoła nadal funkcjonuje i to chyba całkiem nieźle.