Matura 2015/2016 dla rocznika 94!

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
Awatar użytkownika
larissa90
Posty: 299
Rejestracja: 27 maja 2014, o 20:03

Re: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!

Post autor: larissa90 »

KatarzynaZSDM pisze:W Łodzi też pytają czy studiujesz i czy zamierzasz przerwać po dostaniu się.

Na pewno chodzi o Łódz? Rejestrowałam się tam na wojsk-lek i było tylko pytanie, o to czy studiuję obecnie, albo studiowałam w szkole wyższej nic o przerywaniu. Jeszcze pytają gdzie, ile semestrów i od którego roku, a jak chcę zaznaczyć, że od 2014, to mi cały czas na 2015 zmienia.
Awatar użytkownika
bedziedobrzeXd
Posty: 216
Rejestracja: 30 lis 2009, o 21:13

Re: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!

Post autor: bedziedobrzeXd »

Witajcie:) czytam biologa od dawna Ale dopiero teraz dołączam się do dyskusji. Jestem 93 i pisałam maturę w 2012. Obecnie kończę fizjoterapie i w 2016 poprawiam bio/chem. Dla matury zrezygnowałam z pracy. każdego tygodnia chodzę na korepetycje: 3 godziny biologii i 2 godziny chemii. Do tego nauka w domu -codziennie Jestem bardzo zmotywowana. Zawsze marzyłam o medycynie. niestety moje życie w 2 klasie liceum zostało przewrocone do góry nogami i zawalilam maturę dzięki mojemu narzeczonemu próbuje teraz - 5 lat po śmierci taty. Dopiero teraz się zebralam. wiecie co? Biolog bardzo nastraja życzę wam powodzenia :*

eagle
Posty: 2
Rejestracja: 22 sie 2014, o 17:12

Re: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!

Post autor: eagle »

Hejka Wybaczcie jak się gdzieś powtórzyło podobne pytanie, ale wolę być w 100% pewny. Pisałem maturę w 2013r, a następnie w 2014r. podwyższałem wynik. Czy teraz chcąc jeszcze raz przystąpić do matury w celu podwyższenia wyniku, będę pisał maturę na starych zasadach?
Dziękuje z góry za odpowiedź i życzę powodzenia poprawiającym
EwKa1202
Posty: 140
Rejestracja: 19 lip 2013, o 12:29