Przygotowanie do rozszerzenia z chemii w 7 miesięcy?

Przygotowanie do matury z chemii, rozwiązywanie zadań, pomoc w zrozumieniu reakcji chemicznych, arkusze maturalne z chemii
Meyer
Posty: 7
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 14:47

Przygotowanie do rozszerzenia z chemii w 7 miesięcy?

Post autor: Meyer »

Witam wszystkich,

jestem uczniem ostatniej klasy liceum, znajduję się na profilu humanistycznym. Mam rozszerzony j. polski, j. angielski oraz historię. Zamierzam przystąpić do matury rozszerzonej z ww. wymienionych dwóch pierwszych przedmiotów. Od początku września analizuję dodatkową opcję, czyli przystąpienie do egzaminu z chemii. Musiałem poświęcić kilkanaście dni na przemyślenia, czy jest to przedmiot, któremu mogę poświęcić większość czasu. Wydaje mi się, że pomysł jest troszkę szalony, dlatego postanowiłem zapytać Was drodzy użytkownicy - czy jest możliwe przygotowanie się matury roz. z chemii w ciągu 7 miesięcy przy wytężonej pracy? Materiał jaki musiałbym powtórzyć. to praktycznie od zera, gdyż już po pierwszym roku skończyłem naukę chemii w liceum, a następnie nic nie robiłem w tym kierunku.
Tak jak wspomniałem wyżej, nie wiem czy jest to tak naprawdę możliwe, ale z drugiej strony nic nie tracę, gdyż wybieram się na kierunek niezwiązany z chemią. Oczywiście, gdybym zdał pozytywnie maturę, rozważałbym dodatkową opcję, jaką byłby dodatkowy kierunek związany tutaj bezpośrednio już z chemią.
Proszę o informacje. Wielu z Was jest już po maturze, więc jest świadoma wymagań egzaminacyjnych.

Pozdrawiam,
Meyer
Dolczii
Posty: 148
Rejestracja: 26 wrz 2013, o 19:32

Re: Przygotowanie do rozszerzenia z chemii w 7 miesięcy?

Post autor: Dolczii »

Ja i moje dwie kolezanki chodzimy na chemie rozszerzona na profilu humanistycznym jesli masz chodzic na korki a na wyniku ci nie zalezy to lepiej skupic cie na historii, angielskim ipolskim
Popatrz na jakij uczelni i na jakim kierunku jest potrzebna chemia i jakie przedmioty sa dodatkowe do rekrutacji.
Meyer
Posty: 7