analityka medyczna 2015/16 sum

Opinie o analityce medycznej na studiach. Pomoc w podjęciu decyzji co do uczelni oraz przyszłej pracy zawodowej. Materiały pomocne w studiowaniu analityki medycznej.
Awatar użytkownika
Blackvarie
Posty: 14
Rejestracja: 10 lip 2015, o 13:44

Re: analityka medyczna 2015/16 sum

Post autor: Blackvarie »

Ktoś326, na parę kierunków w kilku miastach - stwierdziłam, że lepiej obstawić więcej, bo kto wie, co człowiekowi ostatecznie do łba przyjdzie.
ktoś326
Posty: 20
Rejestracja: 7 lip 2015, o 17:34

Re: analityka medyczna 2015/16 sum

Post autor: ktoś326 »

Blackvarie noo racja ja składałem na analityke na ŚUM, do Łodzi i Lublina, i jeszcze na farmacje na ŚUM

ktoś326
Posty: 20
Rejestracja: 7 lip 2015, o 17:34

Re: analityka medyczna 2015/16 sum

Post autor: ktoś326 »

Szukam pokoju jednoosobowego do wynajęcia w Sosnowcu za max 550 zł z już wliczonymi w cenę mediami. Jestem przyszłym studentem analityki. Jakby ktoś coś słyszał lub sam szukał współlokatora to będę wdzięczny za info

stonycinderella
Posty: 41
Rejestracja: 18 lip 2014, o 15:11

Re: analityka medyczna 2015/16 sum

Post autor: stonycinderella »

Oferuję dwuosobowy pokój o powierzchni 20 m2 w bloku na trzecim piętrze na wyremontowanym, spokojnym osiedlu w Sosnowcu przy ulicy Patriotów. W pobliżu Wydział Filologiczny UŚ, Dworzec PKP, przystanki autobusowe i tramwajowe, sklepy (Kaufland, Aldi, Netto, Biedronka).
Wejście do klatki zabezpieczone kodem, osiedle monitorowane.
Ogrzewanie i woda ciepła miejskie.

Mieszkanie jest wyremontowane i wyposażone (sztućce, naczynia, żelazko, deska do prasowania, suszarka na ubrania, odkurzacz, pralka, lodówka, kuchenka gazowa z piekarnikiem, mikrofalówka).

Łazienka z wanną/prysznicem.
Kuchnia w zabudowie.
Przedpokój z szafą na ubrania i buty oraz dużym lustrem.
W pokoju meblościanka z szafą, szafkami i półkami, stół, krzesła, łóżka, niewielki balkon.