[Link] Mikroskop od 2000 do 5000 zl - porady jaki kupić

Dział dla początkujących - porady na temat mikroskopów; rodzaje i ceny mikroskopów nowych/używanych i opinie o nich; problemy z obsługą i podstawowe wskazówki;
JohnyM

Re: Mikroskop od 2000 do 5000 zl - porady jaki kupić

Post autor: JohnyM »

Potrzebny jest lepszy flocking, spróbuj z tym velcro. W profesjonalnych mikroskopach te tubusy są znacznie szersze i lepiej wyczernione.
Skuter202
Posty: 3
Rejestracja: 5 lis 2017, o 23:32

Re: Mikroskop od 2000 do 5000 zl - porady jaki kupić

Post autor: Skuter202 »

Witam wszystkich forumowiczów jestem nowy i pewnie jak kazdy zada pierwsze pytanie, a dokładnie jaki mikroskop bedzie dla mnie dobry.
Na wstępie mówie że w tym temacie jestem zielony jak liść z pierwszego lepszego drzewa,więc prosze sie ze mnie nie śmiać
A więc od zawsze chciałem posiadać Mikroskop nie ważne do czego,byle tylko widzieć wszystko w pomniejszeniu, dodam tylko ze kocham Astronomie (Mechanike Kwantowa,) czyli wszystko co najmniejsze 0-1,wiec dlatego kieruje Do was zapytanie odnośnie Mikroskopu.

Kwota- max 3 tys zł za sam mikroskop(w przyszłosci bede chciał dokupić kamerke)
Nowy/używany- nie ma znaczenia
Przeznaczenie-Sam nie wiem Wydaje sie ze chciałbym uniwersalnego, ale wiem że to niemożliwe więc strzelam że pewnie jakieś żyjatka,kamienie,płyny I to chyba tyle.
Mieszkam w UK I kupno mikroskopu raczej na miejscu nie chciałbym wysyłać z Polski paczki, bo wiem jak one sa traktowane.

Z Góry Dziękuje za Pomoc
Awatar użytkownika
planapo
Posty: 5403
Rejestracja: 30 gru 2010, o 15:20

Re: Mikroskop od 2000 do 5000 zl - porady jaki kupić

Post autor: planapo »

Przeznaczenie-Sam nie wiem
To ja bym zrobil tak: kupil cos taniego zeby sie dowiedziec jakie mam potrzeby. Potem bym wydal na cos co bedzie im odpowiadac.
Skuter202
Posty: 3
Rejestracja: 5 lis 2017, o 23:32

Re: Mikroskop od 2000 do 5000 zl - porady jaki kupić

Post autor: Skuter202 »

Dlatego chce pierwszy mikroskop do 3 tys