Mikroskop Motic BA-313 możliwości rozbudowy

Dział dla początkujących - porady na temat mikroskopów; rodzaje i ceny mikroskopów nowych/używanych i opinie o nich; problemy z obsługą i podstawowe wskazówki;
_fenix_
Posty: 52
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 13:22

Mikroskop Motic BA-313 możliwości rozbudowy

Post autor: _fenix_ »

Witam !

Zaczynam przygodę z fotografowaniem mikroświata przeglądając oferty zainteresował mnie ten model mikroskopu MOTIC BA-313, mam w związku z tym pytanie czy jest możliwa sensowna rozbudowa aby mieć możliwość skorzystania z rożnych technik fotografii czy jakość obiektywów jest wystarczająca ?
Z tego co czytałem optyka jest optymalizowana na nieskończoność to znaczy że obiektywów PZO nie będę mógł do tego urządzenia podpiąć ?

Jak uważacie czy będę z tego zadowolony, nie mam żadnego doświadczenia w fotografowaniu mikroświata !

Dziękuję za zainteresowanie i każdą odpowiedz.
Awatar użytkownika
planapo
Posty: 5403
Rejestracja: 30 gru 2010, o 15:20

Re: Mikroskop Motic BA-313 możliwości rozbudowy

Post autor: planapo »

welcome aboard!

Zeby sie nie powtarzac - polecam lekture wątku w mojej stopce i linki tamze.

Temat jest szeroki, zalezy jak bardzo chcesz w to wejsc, jaka jakosc zdjec Cie interesuje, czy mozesz kupic nowy czy uzywany, jak szybko chcesz kupic itp.

Ten model na 99% przewiduje KF, DF i polaryzacje.
_fenix_
Posty: 52
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 13:22

Re: Mikroskop Motic BA-313 możliwości rozbudowy

Post autor: _fenix_ »

planapo pisze:welcome aboard!

Zeby sie nie powtarzac - polecam lekture wątku w mojej stopce i linki tamze.
Ten model na 99% przewiduje KF, DF i polaryzacje.