studia z maturą 2015 roku

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
agunia987
Posty: 41
Rejestracja: 30 cze 2015, o 08:54

studia z maturą 2015 roku

Post autor: agunia987 »

Hej!
Mam takie pytanie pisałam maturę w 2015 roku, i niestety nie udało mi się dostać na farmacje. Obecnie studiuje Technologie Chemiczną, ale zastanawiam się czy nie składać w tym roku jeszcze raz dokumentów na uczelnie bo naprawdę mało mi brakowała. I tu moje pytanie czy będę podlegała jakimś ograniczeniom w ilości miejsc w rekrutacji jeśli kiedy tylko dostanę się na farmę to zamierzam rzucić technologie.I czy w rejestracji na uczelnie mam zaznaczać że gdzieś już studiuję?
ToniaŻywago
Posty: 28
Rejestracja: 20 kwie 2016, o 17:02

Re: studia z maturą 2015 roku

Post autor: ToniaŻywago »

Jakim ograniczeniom? Nie ma żadnych ograniczeń, jak masz wystarczającą ilość punktów to Cię przyjmują i nie ważne, że już studiujesz coś innego. Może sprecyzuj o co pytasz.
agunia987
Posty: 41
Rejestracja: 30 cze 2015, o 08:54

Re: studia z maturą 2015 roku

Post autor: agunia987 »

Właśnie chodzi mi o to czy np. będzie dla mnie przeznaczonych mniej miejsc, jako dla osoby która już studiuje, mimo że chce z nich zrezygnować jak się dostanę na farmacje.
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: studia z maturą 2015 roku

Post autor: Mårran »

ToniaŻywago, na lekarski w jest limit miejsc dla ludzi, którzy coś innego studiują. Na wielu uczelniach ten limit = limitowi dla wszystkich, ale nie na wszystkich, np w Gdańsku jest to bardzo mało miejsc. Nie wiem, jak z farmacją, ale ten kierunek to też kierunek medyczny i przyjęcia również mogą być w ten sposób regulowane.
Pani Buka
agunia987
Posty: 41
Rejestracja: 30 cze 2015, o 08:54

Re: studia z maturą 2015 roku

Post autor: agunia987 »