Studia po studiach, czyli nowy kierunek kształcenia

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
nata
Posty: 4
Rejestracja: 16 lip 2016, o 18:47

Studia po studiach, czyli nowy kierunek kształcenia

Post autor: nata »

jestem po studiach inżynierskich (technologia chemiczna), zastanawia mnie co myślicie o podjęciu nowego kierunku farmacji, na którą nie dane mi było dostać się wcześniej wbrew pozorom z inżynierem nie jest łatwo o pracę, w ponad 90% przypadkach wiąże się to z relokalizacją i kosztownymi dojazdami (zakłady produkcyjne), spośród dostępnych specjalizacji nic mnie nie interesuje co myślicie? zakładam też, że w trakcie ewentualnych studiów podejmę pracęahhh nie wiem nie wiem, pomocy głupie to czy jak
Stearyna
Posty: 12
Rejestracja: 13 lip 2015, o 10:27

Re: Studia po studiach, czyli nowy kierunek kształcenia

Post autor: Stearyna »

Ciężko jest pracować na farmacji. Zajęcia czasami są od rana do wieczora, w zależności od planu więcej lub mniej okienek, długie ćwiczenia (np nieorgan u nas trwa 5,5h, organ 4,5h), nauki jest dużo. Przy fajnym planie i dobrej organizacji czasu da się, ale na pewno nie przez większość dni w tygodniu
Awatar użytkownika
Nitrogenium32
Posty: 1875
Rejestracja: 7 lip 2013, o 13:51

Re: Studia po studiach, czyli nowy kierunek kształcenia

Post autor: Nitrogenium32 »

W sumie technologię chemiczną można połączyć z niektórymi poddziedzinami farmacji - bo w sumie czemu nie? No ale z pracą równoległą do studiów będzie ciężko, chyba że w weekendy. W tygodniu trudno to wychodzi.
Nojestem
Posty: 124
Rejestracja: 9 maja 2015, o 22:28

Re: Studia po studiach, czyli nowy kierunek kształcenia

Post autor: Nojestem »

Nitrogenium32,