zmiana studiów na lekarski

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
karolinaaaa3847
Posty: 2
Rejestracja: 3 kwie 2017, o 17:28

zmiana studiów na lekarski

Post autor: karolinaaaa3847 »

Cześć Jestem studentką III roku analityki medycznej we Wrocławiu i mam 22 lata, tydz temu rodzice oznajmili mi, że zapłaca mi za niestacjonarną medycyne we Wrocławiu.
Nie mam pojęcia co robić, poprawiałam dwa razy mature zaraz po liceum, za każdym razem wynik coraz wyższy, ale nigdy wystarczający do Wro, choć na niestacjonarne bym sie dostała.
Nie wiem czy to nie za poźno na zmianę i to na studia , które trwać będą 6 lat. Jak je skończę bede 28latką z zerowym doświadczeniem .
Teraz myśl, że mam rzucić 3 lata cięzkich studiów i zostac w sumie z niczym, a reszta znajomych zdobędzie chociaz tytuł magistra, co prawda zarabiać będzie ok 2 000 zl jak dobrze pójdzie na starcie, ale jednak coś juz osiągną.
Rodzice dopiero teraz mogli mi zaproponować te niestacjonarne studia, ze wzgledu na to, że uzbierali trochę pieniędzy( wcześniej nie było nas stać), więc to też nie jest tak, że zachciało mi się lekarskiego i rodzice wyłozyli kasę na stół na drugi dzien. To na prawdę było moje marzenie.
Może mi ktos jakąś zdrową opinię na ten temat wystawić?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: zmiana studiów na lekarski

Post autor: Mårran »

Ale uzbierali na całe studia te 150 000? Czy na pierwszy rok? Bo jak na cale masz, to bym szła, why not, potem starała sie jeszcze dopoprawiać może.
Pani Buka
karolinaaaa3847
Posty: 2
Rejestracja: 3 kwie 2017, o 17:28

Re: zmiana studiów na lekarski

Post autor: karolinaaaa3847 »